Zoals de meeste van jullie weten is Jurian met ruim 1 jaar geopereerd aan de neus en keelamandelen. Nu heb ik in april na controle omdat de arts hem na de eerste controle toch nog een keer wilde zien. Bij de eerste controle zaten de buisjes al wel los maar hier gaan ze pas wat aan doen als hij hier problemen mee krijgt. Jurian heeft eigenlijk nog (bijna) nooit last van oren gehad. Wel altijd mond open / kwijlen en heel erg snurken. Dit is tijdje duidelijk weg geweest maar nu weer heel extreem al poosje weer aanwezig…
Ook klaag hij over buikpijn (heeft met hoogste dosering medicatie ontlasting) en loopt hiervoor bij een kinderarts. Wat belangrijk is voor kindjes die moeite hebben met ontlasting krijgen is … drinken. En wat is nu aan de hand: Jurian wil niet meer drinken.Al bijna 2 dagen niet en heeft al 4 dagen geen ontlasting gehad (maar wél de medicatie hiervoor). Nu klaagde hij vandaag over zijn keel … en je raad het al… de cb arts zei dat amandelen te groot waren.
Nu moet ik 6 april op controle bij KNO maar … twijfel of ik niet aan de bel moet gaan trekken. Het staat zo in verbinding allemaal met elkaar… dat ik eigenlijk wil dat hij zo snel mogelijk geholpen wordt (is haast zeker dat ze 3 handelingen gaan uitvoeren… keel / neus en oren). Maar stiekem ben ik opnieuw heel benauwd ervoor. Jurian heeft nu al trauma van ziekenhuis… en wil een heel klein onderzoekje zelfs niet toelaten…!
Wat zouden jullie in mijn geval doen… wachten tot 6 april of bellen… ? Ja hoor het jullie al roepen … bellen - volg je gevoel… Maar mijn gevoel laat met in de steek