Jurian KNO / Kinderarts

Zoals de meeste van jullie weten is Jurian met ruim 1 jaar geopereerd aan de neus en keelamandelen. Nu heb ik in april na controle omdat de arts hem na de eerste controle toch nog een keer wilde zien. Bij de eerste controle zaten de buisjes al wel los maar hier gaan ze pas wat aan doen als hij hier problemen mee krijgt. Jurian heeft eigenlijk nog (bijna) nooit last van oren gehad. Wel altijd mond open / kwijlen en heel erg snurken. Dit is tijdje duidelijk weg geweest maar nu weer heel extreem al poosje weer aanwezig…

Ook klaag hij over buikpijn (heeft met hoogste dosering medicatie ontlasting) en loopt hiervoor bij een kinderarts. Wat belangrijk is voor kindjes die moeite hebben met ontlasting krijgen is … drinken. En wat is nu aan de hand: Jurian wil niet meer drinken.Al bijna 2 dagen niet en heeft al 4 dagen geen ontlasting gehad (maar wél de medicatie hiervoor). Nu klaagde hij vandaag over zijn keel … en je raad het al… de cb arts zei dat amandelen te groot waren.

Nu moet ik 6 april op controle bij KNO maar … twijfel of ik niet aan de bel moet gaan trekken. Het staat zo in verbinding allemaal met elkaar… dat ik eigenlijk wil dat hij zo snel mogelijk geholpen wordt (is haast zeker dat ze 3 handelingen gaan uitvoeren… keel / neus en oren). Maar stiekem ben ik opnieuw heel benauwd ervoor. Jurian heeft nu al trauma van ziekenhuis… en wil een heel klein onderzoekje zelfs niet toelaten…!

Wat zouden jullie in mijn geval doen… wachten tot 6 april of bellen… ? Ja hoor het jullie al roepen … bellen - volg je gevoel… Maar mijn gevoel laat met in de steek

Dan zeg ik het gewoon, bellen. Zeker als hij niet drinkt met zijn ontlasting problemen. De kans wordt alleen maar groter dat hij daar dan ook weer meer problemen mee krijgt.

Groetjes,

Michèle

Ik kan het ook niet laten: bellen! Wat Michèle zegt, straks heb je er nog een probleem bij. Sneu ventje!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jaa… hij heeft gedronken en daarna resultaat op de darmen gekregen

Deed het met een rietje in een pakje drinken en meneer was de koning te rijk.

Nu dus weer even aankijken en afwachten… gevoelsmatig zit er weer iets te broeden bij hem (wat stiller / minder eten blablabla) maar kan het nog niet ontdekken. Misschien toch de amandelen …

och meid ja ik snap je zo goed.
ook van dat jurian geen onderzoekjes meer toelaat. Rico ook niet. Typisch 2 gevalletjes van het witte jassen syndroom.
Onwijs zielig maar wat moet…moet gebeuren. zie het maar zo: als het te lang gaat duren en het wordt erger…wordt de behandeling en de tijd die er tussen zit ook veel vervelender voor hem en dan zijn de rapen helemaal gaar.
Ik snap je echt HEEL goed begrijp mij niet verkeerd. Ik zit nu methetzelfde. Rico heeft ook heel veel oorpijn gehad terwijl hij dat voorheen nooit had. (jurian toch ook niet zei je he? waarom dan toch buisjes gekregen???)
en nu heeft hij overgegeven en heeft weer koorts. ik weet dat ik eigenlijk naar de HAP moet gaan maar… ik wil ergens zijn lijfje even rust geven dat hij zelf kan bijkomen en beter worden, en ik wil hem niet onnodig weer met een dokter confronteren voor ik zeker weet dat het puur van zijn oortjes komt.
ja zoiezo als hij zieker wordt ga ik zoiezo wel maar he… je snapt me wel.

mijn advies: bel de KNO op leg alles voor waar je mee zit en laat hem zeggen of het slim is eerder te komen.
als hij zegt van wel…zou ik toch gaan.
want je moet hoe dan ook gaan meid of dat nu deze week of volgende maand is maakt dan ook niet meer uit in feite…
heel veel beterschap en een dikke kus voor jullie!