Wat fijn mini-boy dat het nu weer goed gaat.
Hoop voor je dat het zo goed blijft gaan.
Groetjes,
Sandra
Wat fijn mini-boy dat het nu weer goed gaat.
Hoop voor je dat het zo goed blijft gaan.
Groetjes,
Sandra
super dat het beter gaat mini-boy!
Ik zei al, je kunt zelf het beste beoordelen wat er is, soms is het even zoeken, maar nu weet je het
de overgang van het weer is ook voor ons soms moeilijk van: hoe kleed je je kind dan.
Overdag is het soms warm, en dan s’avonds weer koud. dan kleed je m naar hoe de temp die dag voelde. en blijkt het net niet goed genoeg te zijn.
of andersom natuurlijk Ik zat gisteren ook te twijfelen hoe ik m nu moest kleden.
maargoed soms helpt negeren niet, als het om angst gaat dus.
dat moet je niet vergeten
Oh super dat het gelukt is! Dat houdt je gemotiveerd bij een volgende situatie waarin negeren de beste oplossing is. Want je weet dat het uiteindelijk z’n vruchten afwerpt.
Groetekes, Sje
Fijn Mini-boy dat het goed gegaan is!! Zie je wel…jullie winnen uiteindelijk…geeft een goed gevoel he!!
Ik had het zelf van de week met Dani in de supermarkt. Winkelen is nl niet altijd even plezierig meer met Dani aangezien hij overal naar toe wil, wel of niet in de winkelwagen wil…noem maar op. Maar goed is moest van de week dus de weekboodschappen doen en ik stopte Dani in de winkelwagen en het krijsen begon al (was de winkel nog niet binnen)…eerst dacht ik…snel wat spullen halen en dan snel weer naar huis…maar toen dacht ik…he mannetje jij gaat mij niet gek krijgen, dus ik heb het gekrijs gewoon genegeerd…duurde ongeveer 3-5 minuten (echt heel hard krijsen en schoppen met zijn voeten etc…je zag de mensen echt kijken…) en INEENS… stilte…en daarna begint hij gezellig te kletsen…hij had door dat krijsen toch geen zin had. Dus gewoon lekker al mijn boodschapjes gehaald
Dus in dit soort gevallen is negeren echt het toverwoord.
Het is zeker een toverwoord … maar op het moment als je erin zit ook het moeilijkst van alles…! Want hij doet het nu dus overal bij ‘uitproberen’ voor je gevoel moet je hem dan heel de dag corrigeren / negeren…
Maar wij ouders gaan het winnen hé!!
Precies…wij winnen!!
En af en toe moeten we elkaar hier maar even een beetje moed in praten…hihihi
Ja dat zeggen we met een glimlach maar … menen het wel!!
En … stiekem zijn we nog trots ook hé als we het dan gewonnen hebben