Jurian doet paar stapjes los

Jaaa… eindelijk hij loopt paar stappen stevig los. Hij is er heel erg mee bezig met het lopen… gewoon opeens heel recht en stevig staan … armen zwaaien nog beetje wankel mee … en hij moet een doel hebben om naar toe te lopen… maar het begin is er…

Ben trots!!

Joehoe! Weet hoe je je voelt. De broertjes gaan weer gelijk op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat super dat hij een paar stapjes los heeft gedaan.

Tim is ook supertrots op hem !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Super!!! Goed zo Jurian!!

Jaaaa!! Wat goed.

liefs

Goed zo Juriaan…

Groetjes,

Michèle

Toppie!!!

Enne mini-boy zie je ze gaan het heus allemaal doe

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wauw!!
Supergoed!
Het lijkt wel of de loopziekte is losgebroken
De een na de ander loop weg

Liefs, Anne

wat goed zeg!!!
zet hem op Jurian, nog even en mama kan achter je aan rennen

Groetjes Marianne mama van Ruben

Goed zeg!

Dat scheelt zo ook een hoop gesjouw als je wat verder in je zwangerschap bent! heerlijk toch!

liefs

Vandaag durfde hij weer geen stap te zetten … toch te vroeg gejuicht??? Ach het bewijs is er dat hij het wel kan…!

Nu twijfel ik beetje … wat is beter … hem op pantoffels of op sokken laten lopen? We hebben een plavuizen vloer met vloerverwarming…

Ligt er maar aan of ze glad zijn ja/nee en of hij ze aanhoud. Wij doen het hier gelukkig op blote voeten want pantoffels en sokken worden binnen 3 minuten uitgetrokken

Als je vloerverwarming hebt, zeg ik: blote voeten. Het meeste grip en dus zekerheid voor de kleine man.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij hebben ook plavuizen met vloerverwarming, maar toen Tim ging lopen was het zomer. Toen hebben we hem dus lekker op blote voeten rond laten lopen. Als Jurian het dus niet erg vind zou ik hem zonder sokjes laten lopen. Wij lieten Tim pas met sokjes aan rondlopen toen hij wat beter ging lopen. Anders hebben ze te weinig grip en vallen ze sneller.

Enne dat hij nu even niet loopt is heel normaal. Tim deed het de eerste paar weken nadat hij losse stapjes had gezet de ene dag meer stappen dan de andere dag. Na een paar weekjes ging het ineens heel snel en deed hij bijna niets anders meer dan lopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dylano loopt hele dagen op blote voetjes, die houdt geen sokken en pantoffels aan
Wij hebben laminaat dus wel wat warmer als plavuizen, maar ik heb geen vloerverwarming

Liefs Michelle

Wij ook niet hoor Michelle en ook hier veel blote voeten. Wat ik nog wel eens doe, is hem een maillotje aan ipv een broek hier in huis. Dan heeft 'ie geen blote voeten. Die maillot trekt 'ie ook niet uit. Onze kleine mannelijke ballerina…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Superleuk he om je hummeltje te zien stappen!

Wij hebben plavuizen zonder vloerverwarming dus ik vond blote voeten geen optie. Wij hebben Nick altijd van de sokjes met anti-slip voetjes eronder aangedaan en dat ging prima!
Ook hij heeft 2 december zijn eerste stapjes gezet en daarna niet meer. Pas op 1 januari heeft hij besloten dat lopen toch leuker is dan kruipen en nu wandelt meneer als een trotse pauw door de kamer, keuken, buiten overal eigenlijk (help!)
't is wel ff vangen nu want hij weet precies waar hij heen wilt alleen mama heeft daar niet altijd zin in

gr Bianca

Ik heb geen maillots, maar dan doe jij er binnen geen broek overheen? want anders is dat toch harstikke warm? Enne niet uitrekken, hij trekt zijn broek ook uit als hij de kans krijgt, kleine nudist

Liefs Michelle

@Michelle: nee hoor, binnen geen broek erover. Alleen een maillot (zie de loopfoto’s van Erik die ik net op m’n hyve heb gezet…). Anders is het inderdaad te warm. En Dylano is dan inderdaad een nudist. Brrr. Koud, zo in de winter…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker