Jullie me kunnen bewonderen

In het programma Topkijkers, op Talpa, 30 dec om half 9. Das een oudejaarsprogramma met Jack Spijkerman. Ik had kaartjes geregeld en we mochten ook meestemmen met het topkijker spel maar tot mn verbazing mocht ik meedoen op t podium! Ik zit naastJurgen Raymann hihihi… Het was onwijs leuk (maar vooral ERG schrikken hihihihi) Heb er een bos bloemen en een fles champagne (handigggg…mag ik niet hahaha) aan overgehouden… Dus wie mn veel te dikke kont wil bewonderen… hihihihi

Liefs, Els

ja joh ik regel gewoon 4 dvdrecorders ofzo!! ik ga dat niet missen elsje op tv

groetjes Kim, mama van

en

Hey, wat leuk!!!
Ik ga het opschrijven en dan hoop ik dat ik het niet vergeet Lijkt me erg leuk!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Oh dat lijkt me leuk, hopelijk onthoud ik het :blush:

Groetjes Nathalie & Co

staat in me agenda ga zekker kijken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oh leuk!!!
Ik ga het opnemen, ik denk dat mijn ouders het ook wel leuk vinden om je weer een keertje te zien. Ze zitten nu in België en kunnen daar denk ik geen Talpa ontvangen.
Nog bedankt voor je kerstkaartje!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja jij bedankt voor de jouwe!! Echt een heeeeeel leuk kaartje zeg!

hahahaha ja… zeg maar dat ze niet moeten schrikken want ben echt heeeeeel erg dik hoor hahahhahahaha!!! Je kan t daarna denk ik ook online bekijken op de talpa site

Liefs, Els

nou wat ik ook doe ik krijg van talpa maar geen toestemming om gemiste uitzendingen te kijken dus ik zal maar gewoon goed op letten en jij helpt me vast wel herinneren

groetjes Kim, mama van

en

Nou meis ik ben zelf ook dikker dan vroeger.
Maar ik weet al hoe je er nu ongeveer uitziet hoor, heb toch een keer je trouwfoto gezien.
Het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk.
(en dat op de vroege morgen, ben benieuwd wat de rest van de dag zal brengen ).

Nou ik ga dadelijk kijken hoor. hihihi ben benieuwd.

Ben je al geweest?
Ik was te laat namelijk (sorry, krijsende Kaya eventjes in bad gedaan vanwege krampjes )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ik heb net even een stukje gezien, dus dan weet ik voortaan ook wel gezicht er bij deze dame hoort.

zo te zien heb je het er erg na je zin gehad, maar ik kan het programma niet uitzien moet nu echt opbed morgen is het weer vroeg dag met onze kleine jongen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

jaa gezien, jammer dat jullie al af moesten haken…
Leuk hoor om eens mee te maken

Groetjes Nathalie & Co

heb je gezien!!! leuk man!! eindelijk weer eens live beeld bij elsje!
einde van de uitzending ga ik niet halen, dus paul heb ik gemist!
maar aan een tafeltje zit ie dus en jij straks ook weer???

groetjes Kim, mama van

en

Jaaaaaaa, ik heb het ook gezien!
Leuk hoor Els, om je nu eens in het “echt” te zien!

Groetjes Mim

jaaaaaaaaaaaaaaa heb je ook gezien

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja, ook ik heb je ff snel gezien!!
Leuk om nu een gezicht bij je naam te weten!

JA hoor ook ik heb je gezien, leuk je weer eens gezien te hebben!

Tries

Ja ik heb ook gekeken!!!
Hihi leuk je weer eens te zien!!!

Tuurlijk heb ik je ook gezien, leuk hoor. Erg leuk ook om eens een gezicht bij de naam te zien. Ook ik wist al dat je geen maat 36 had, whahahhaa heb ik ook lang niet. Maakt me ook niks uit, als iemand maar happy is, toch ? Erg leuk om je gezien te hebben, jammer dat je niet mocht hameren hihihihi vast de schuld van die Rayman ( geintje )