Jullie hulp nodig tips Maxi na verdrietig bericht

@Michele en Michelle: ik ben het ook met jullie eens… niet nu denken dat ik niet het beste voor dr wil want dat is juist wel zo. daarom twijfel ik ook of een nieuw baasje die ze niet kent de juiste oplossing is. daarom willen we ook liever kijken in haar of onze vriendenkring, dat ze toch niet weer bij een vreemde komt.
ik baal gewoon dat het zo moet want wij hebben haar juist aan haar gegeven omdat ze dan eindelijk een vast baasje had. We hadden natuurlijk gehoopt dat dat bij ons kon… maargoed met Rico werkte dat gewoon echt niet zoals jullie weten. dus dan is Maxi apart zetten ook niet het beste voor dr…
We hadden het er gisterenavond weer over… en rijco zei ook al; voor een paar dagen wil ik r wel hebben, zie het maar als logeren… En ik wil best helpen met een nieuw baasje zoeken maar niet dat geleur constant.
dat was eigenlijk ook wel ons standpunt uiteindelijk… hoe moeilijk ook!

@Sandra: dankjewel… het is inderdaad moeilijk, niet alleen dat het rot voelt maar ook hoe je zoiets oplost binnen korte tijd. maar we vinden wel wat

aahh wat sneu wat fijn dat jullie hem even tijdelijk kunnen opvangen tot hij een goed tehuis krijgt

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Inge was niet aanvallend bedoeld hè. Ik weet dat jij het beste voor het beestje wilt. En ik denk dat, dat nu een plaats is waar ij voor de rest van zijn leven kan blijven.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

we hebben in ieder geval een goede oplossing nu. het baasje kan nu op lotingen reageren voor onder de 23 dus de kans dat ze een woning heeft is binnen een paar maanden.
in de tussentijd heeft ze geregeld dat ze maxi 4 dagen in de week mag hebben daar. dus een paar dagen ter logee bij ons. dit is zowel voor maxi als voor ons allemaal het prettigste, want ze miste ons ook natuurlijk.
helemaal top natuurlijk dat het nu mag… en dan kan ze binnen een paar maanden met haar baasje in een woning waar ze haar mag hebben voor definitief!
ze komt morgen naar hier en vrijdag gaat ze dan weer naar haar baasje, we zouden zoiezo binnenkort maxi een paar dagen hebben voor een lekkere wandeling en even om te knuffelen. nu is iedereen toch wel tevreden… en hoeft ze niet maanden bij ons te zitten en dan weer terug naar haar. nu is het toch verdeeld… zie het maar als gedeelde ouderschap

@Michelle: ik weet dat je het niet aanvallend bedoelde. het schiet ook niet op om haar nu hier maanden te houden en dan weer terug naar haar te doen. dat is voor ons ook te druk. maar nu die paar dagen in de week ter logee… is alleen maar prettig. en dat is ook heel goed te doen voor ons. pff wat een gedoe he

@ Inge en michelle Inge weet dat wij het goed bedoelen, wij hebben zelf ook dieren waar we alleen maar het beste voor hebben. Ik hoop echt dat jullie snel wat vinden voor Maxi.

Groetjes,

Michèle

@Michele: tuurlijk weet ik dat Maxi is nu hier. en ze vind het fijn en ligt heerlijk te knorren. Shadow is om 9 uur naar de bench gegaan. (ze slaapt van 9 tot half 9, pup he haha) en het grappige is ook dat maxi ook met haar gewicht op shadow wilde gaan, maar goed shadow is groter dan zij dus die kromde haar poten en strekte ze weer zodat maxi van dr af vloog.
toen wist maxi genoeg en ze kon het wel waarderen. toen hebben ze lekker zitten spelen.
Eerst zat maxi nog even op de gang zodat rico nog kon spelen… we moeten even wat vinden op dat apart houden.
maar vrijdag gaat max weer terug naar dr baasje (we zijn natuurlijk alle 3 op een bepaalde manier dr baasjes) en dan gaan we samen chocotaart bakken kijken naar the voice of holland en dan neemt ze maxi weer mee. en dan maandag avond komt ze weer terug.
we kijken een paar weken aan hoe dat gaat maar als je maxi nu ziet, haha die vind het wel goed.
het baasje moest wel huilen toen ze ging…zovan: nu heb ik het gevoel dat ik r weer kwijt ben.
echt zo zielig! ik heb gezegt dat het niet nodig was dat ze niet moest huilen, dat het echt goed kwam en dat maxi het fijn heeft zowel bij haar als hier. dat we haar goed opvangen.
ik voel toch wel dat we hier zo goed aan doen… en nu blijven reageren op de woningen!!