Jullie ervaring met kiezen

hey hallo blijkbaaar is ons nell kiezen aan het krijgen en daar heeft ze naar mijn idee s nachts wel last van? ze is nu eindelijk verzadigd geraakt (halleluja!) want ze laat deeltje in fles staan maar ze gaat rond zeven uur slapen en een uurtje later is het brullen, echt ontroostbaar dan ga ik neem haar ff in de armen en ze slaapt direct weer en zo is het om het uur gegaan tot half 1 deze nacht, dan heeft ze geslapen tot 10u! nu hoop ik echt dat het brullen van de tandjes komt en niet dat ze haar slaappatroon aan het veranderen is. dat laatste zou me wel verbazen want ze is als een blok in slaap gevallen. kan het zijn dat ze zo’n erge pijn hebben van de kiezen want bij haar andere tandjes heb ik het nooit geweten. ik voel ze duidelijk zitten dus ik denk niet dat het nog lang zal duren voordat ze erdoor zijn. ze kwijlt weer veel ook en heeeft een snotverkoudheid

Heel raar, maar nayaro’s tanden waren echt een regelrechte ramp … zijn kiezen deden ook pijn maar daarvan was hij wel minder lastig/huilerig! Dus ik zou het indd even aankijken, en anders even na de dokter gaan!
Want als ze oorontsteking hebben dan krijgen ze juist als ze liggen heel veel druk en dus pijn aan de oren! Misschien dat daarom de ‘diepe’ slaap niet gevonden kon worden ?

Nayaro - Danil / 14 September 2008