Mijn arme schaapje is een beetje ziek. Dinsdag had ze heel veel overgegeven
’s avonds, echt heel haar fles en volgens mij ook nog wat oudere voeding kwam eruit. Over mij heen. Hmmm, lekker zuur! Ze had verder geen koorts en ze heeft heel veel geslapen. Omdat ze dus had overgegeven, maakte ik 's nachts een halve fles, een 90cc, die ze toch wel opdronk en die er ook in is gebleven. Maar
’s ochtends dronk ze maar 40, dan weer 60 en gisteravond zelfs helemaal niks. Vanmorgen lustte ze wel 110cc…Toen is ze weer, slechts een uur nadat ze wakker was geworden, in slaap gesukkeld. Ze ligt er nu al 2,5 uur in weer…Ze heeft het blijkbaar hard nodig, de slaap.
Ik maakte me zorgen omdat ze zo vreselijk weinig druk en haast niet plaste en dus belde ik het cb. Ik kreeg de tip om de melk aan te dikken met rijstebloem en om dat dan te geven als een pap, dus in een bordje met een lepel. Daar had ik niet veel aan, want Julia heeft nog nooit met een lepel gegeten en ik denk niet dat het nu een geschikt moment is. Volgens mij eet ze dan helemaal niks! Het maakte niet zoveel uit volgens die vrouw die me terugbelde, zo lang ze niet meer overgeeft of diarree heeft…Ik geef haar nu steeds 120 en dan kijk ik wel wat ze lust. Ik moet wel heel veel melk weggooien, het smaakt haar gewoon helemaal niet. Ze vraagt er ook totaal niet om, terwijl ze normaal de fles bijna uit je handen kijkt. Het kind eet normaal prima. Hebben jullie tips hoe ik kan zorgen dat ze toch voldoende drinkt? Water alleen lust ze wel, maar ook maar 20cc ofzo…
Groetjes Rainbow, trotse mama