Julia drinkt amper

Mijn arme schaapje is een beetje ziek. Dinsdag had ze heel veel overgegeven
’s avonds, echt heel haar fles en volgens mij ook nog wat oudere voeding kwam eruit. Over mij heen. Hmmm, lekker zuur! Ze had verder geen koorts en ze heeft heel veel geslapen. Omdat ze dus had overgegeven, maakte ik 's nachts een halve fles, een 90cc, die ze toch wel opdronk en die er ook in is gebleven. Maar
’s ochtends dronk ze maar 40, dan weer 60 en gisteravond zelfs helemaal niks. Vanmorgen lustte ze wel 110cc…Toen is ze weer, slechts een uur nadat ze wakker was geworden, in slaap gesukkeld. Ze ligt er nu al 2,5 uur in weer…Ze heeft het blijkbaar hard nodig, de slaap.

Ik maakte me zorgen omdat ze zo vreselijk weinig druk en haast niet plaste en dus belde ik het cb. Ik kreeg de tip om de melk aan te dikken met rijstebloem en om dat dan te geven als een pap, dus in een bordje met een lepel. Daar had ik niet veel aan, want Julia heeft nog nooit met een lepel gegeten en ik denk niet dat het nu een geschikt moment is. Volgens mij eet ze dan helemaal niks! Het maakte niet zoveel uit volgens die vrouw die me terugbelde, zo lang ze niet meer overgeeft of diarree heeft…Ik geef haar nu steeds 120 en dan kijk ik wel wat ze lust. Ik moet wel heel veel melk weggooien, het smaakt haar gewoon helemaal niet. Ze vraagt er ook totaal niet om, terwijl ze normaal de fles bijna uit je handen kijkt. Het kind eet normaal prima. Hebben jullie tips hoe ik kan zorgen dat ze toch voldoende drinkt? Water alleen lust ze wel, maar ook maar 20cc ofzo…

Groetjes Rainbow, trotse mama

oh wat naar rainbow, ik snap dat je je onwijs zorgen maakt.
misschien heb je niks aan mijn tip,
maar misschien moet je kleine voedingen per keer geven alleen dan wat vaker op de dag. het valt altijd te proberen.
als ze afvalt is het ook niet goed. dan kan ze wel niet hoeven overgeven maar uiteindelijk gaat het er om dat ze blijft groeien.
tussendoor wat water geven is ook niet verkeerd, dan krijgt ze zeker vocht binnen en dat is ook belangrijk.
heeft julia een griepje te pakken misschien?
of heeft ze last van een sprong? want dan eten ze ook minder of willen ze soms helemaal NIET eten.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oooo, ik heb zeker wat aan je tip hoor! Ik maakte al kleinere porties zeg maar, maar ik had nog niet gedacht aan alleen maar water! Ga ik straks meteen doen! Wat ik al eerder zei, je hebt altijd goede tips!!!

Groetjes Rainbow, trotse mama

en meid geloof me als julia dadelijk weer beter is haalt ze dat eten wel weer in, want ze heeft het toch wel nodig alhoewel ze dat zo zelf nu niet ervaart, maar als ze nu toch al wat minder voeding binnen krijgt, maar wel wat meer water, dan “mist” ze dat op de 1 of andere manier toch dadelijk als ze beter is, en dan eet ze dat er wel weer bij (hou daar wel rekening mee want het hoeft natuurlijk niet zo te gaan het kan ook zijn dat ze gewoon net als normaal blijft eten maar kan ook zijn dat ze "meer’ honger heeft)
beterschap!
hopelijk wordt ze snel beter,

zou ook kleine porties maken Rainbow en dan maar wat vaker op de dag aanbieden en water laten drinken. Weet dat slaap heel goed is nu enne als je het echt niet vertrouwd dan toch even naar de ha. Ik ga ook straks want ik ben het zat. Ze is wel vrolijk, maar daar is ook alles mee gezegd. Ze moet gewoon een beetje op gaan knappen nu na 2 weken.

Groetjes,

Michèle

ooh michele ik ken het! en het is zo dom maar weet je wat ze zeggen; als het kind nog vrolijk is, dan zal het wel meevallen!
damn zeg alsof zij dat zo kunnen bepalen, echt naar mijn mening heb je niks aan die mensen

Nou mijn ha zie meteen kom maar vanmiddag, die weet ook dat ik niet zomaar kom. Kan ze meteen een apk-tje krijgen want die vlekken heeft ze ook nog ondanks mijn gesmeer. Ook maar even naar laten kijken. Ik wil gewoon mijn meisie weer zonder het gesnuf en gesnotter.

Groetjes,

Michèle

ja dat snap ik dan heb je wel een goeie huisarts,
de mijne had ik nog maar 1 x hiervoor gezien omdat we nieuw waren daar, dus meer een kennismaking.
ik ga ook niet om de haverklap maar haar oordeel sloeg echt alles

Ik heb de mijne ook nog niet vaak gezien, maar het zijn jonge mensen en het is een maatschap dus steeds een ander

Maar wel reeel. Toen ik kwam met morgan toen ze nog kiss had zei hij ook meteen dat ze helemaal stijf was. Was wel lachen hij beschreef kiss, maar noemde de naam niet omdat niet iedereen het erkend.

Groetjes,

Michèle

ach rainbow jij ook al… moederhart doet pijn he als je je kleine zo zie…! Heb je al pcm zetpilletje gegeven? kan soms ok helpen ondanks dat ze geen koorts hebben (niet teveel natuurlijk … ) maar ze kunnen ook pijn hebben en dan helpt pcm ook!

Let op … water vinden ze niet altijd lekker en hier spuugt meneertje het ook sneller uit! én MEGA BOEREN (van water meer boeren) maar… het is wel belangrijk dus het proberen altijd waard!

SUCCES… we zitten volgens mij allemaal in hetzelfde schuitje…
enne… slapen heeeel goed!! hier wil meneer juist niet

Mijn kleine is ook al zo verkouden…wat zit er toch in de lucht?
Eten doet hij nog wel goed, maar hij wordt regelmatig wakker tussendoor omdat zijn neusje zo vol zit en daar krijgt hij het dan benauwd van volgens mij…
Ik smeer al Luuf en gebruik neuspray, maar het helpt nog niet echt. Heb ook al zo’n neuspompje gehaald, maar hier geen succes. Ga straks maar even lekker met hem wandelen. Frisse lucht zal hem misschien goed doen.

Wat betreft het weinig eten van jou kleintje Rainbow, inderdaad probeer kleine beetjes. Als ze meer drinkt, zullen die plasluiers ook weer komen. Gelukkig heeft ze geen koorts. Ik heb zelf nog geen ervaring met zetpilletjes, dus ik weet niet of dat werkt. Als jezelf niet lekker bent, helpt het natuurlijk ook wat en misschien dat ze na de zetpil wel wat wil eten en daarna lekker slapen. Ik hoop dat het snel beter gaat en anders de HA bellen.
Sterkte met de kleine meid!!