Joyce uit logeren

Heel spannend, Joyce is net opgehaalt door mijn moeder om daar te gaan logeren.
Mijn moeder kwam met de trein dus dat zal een hele belevenis zijn voor onze mop.
Ze gaan vanmiddag koekjes bakken. Ik ben benieuwt of het goed gaat…

Ik moest wel even slikken toen ze met haar vlechtjes wapperend in de wind de straat uit liep aan oma’s hand… ik mis haar nu al.

oooooo wat leuk voor joyce!
Zal zeker goed komen!
Ik heb er ook altijd zo’n moeite mee he om haar ergens achter te laten en dat terwijl ik weet dat ze in goede handen is!
Ben altijd weer blij als ze weer thuis is.

groetjes Gytha

Spannend hoor! Laat nog even weten hoe het gegaan is he?! Wanneer komt ze thuis?

Groetekes, Sje

We hebben afgesproken dat mijn moeder belt als het niet goed gaat en dat ik haat dan op kom halen. Maar natuurlijk bel ik zelf ook twee keer per dag ( al bel ik het liefste ieder uur ) Als het heel goed gaat blijft ze twee nachtjes.

spannend hoor logeren,weet nog wel dat dylan voor het eerst ging pfffff ik heb toen geen oog dicht gedaan,en nu vind ik het heerlijk

de ene week dylan en de andere week kaitlyn

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hey wat leuk voor je meisie .
ik denk wel dat het goed gaat met je meisie

groetjes marielle mama van tanja

wat dat ze gaat logeren bij oma s
ik ken dat gevoel ook ik wil zelf heel graag een keertje uit en mijn broer past dan op maar ik durf het niet .
ben het de hele tijd aan het uitstellen erg he !

gr de mama van leyla

ps ik weet niet of ik er goed aan doe om een keer uit te gaan

veronique daniels

quote:
ps ik weet niet of ik er goed aan doe om een keer uit te gaan
Hoezo niet ? Anders ga je pas als je kind slaapt dan merkt Leyla er weinig van en vraag je aan je broer, of wie je nog meer vertrouwt, om bij jullie thuis een filmpje te kijken en op te passen. En dan spreek je af dat hij belt zodra de kleine wakker wordt en om mama vraagt.

Is wel heel belangrijk dat je wereldje niet te klein wordt en je er af en toe even tuussenuit gaat.

P.s : Joyce doet het heel goed bij oma.
Ik ben heel trots op haar

hoi miranda,

fijn dat het goed gaat! Nog even volhouden en ze is weer thuis!

groetjes Gytha

ik heb een hele hechte band met leyla omdat ze zo vaak ziek is ,
dus daarom durf ik niet te gaan .
nog meer eigelijk als haar vader ze trek altijd naar mij toe .
als ik voor mijn ouder moet werken en zij doen dan oppassen ,
en ik ga weg begint ze altijd hard te huilen en moeten mijn ouders erg hun best doen om haar te vermaken en als het dan te lang duurt dat ik weg ben is het gedaan dan wil ze niks meer .
daarom is het zo moeilijk ze merkt ook mee dat ik weg ben .
ze hebben mij ook aangeraden om eerst een blokje om te gaan terwijl er iemand oppast gaat het goed een uur weg te blijven enz enz .
ik heb het alleen nog niet geprobeerd.

gr de mama van leyla

veronique daniels

hoi veronique,

lieke ziet me smorgen’s nooit weg gaan als ik moet werken en gaat het dus goed. Ze ligt dan nog te slapen.
alleen op di avond ziet ze me gaan en is het paniek!
Mijn man gaat dan idd een blokje wandelen ofzo. en dan is ze het vergeten.
Doet hij dat niet blijft ze naar mij vragen en miepen ook onder het spelen!
Dus wil je even laten weten dat een blokje wandelen hier echt helpt.

groetjes Gytha

Joyce komt strakjes om half 7 thuis, wordt door opa gebracht.
IMijn moeder zei dat Joyce nog niet naar huis wilde maar nog een nachtje wou blijven slapen… dat had ik niet verwacht. Meer dat ze rond middernacht zou gaan brullen en naar huis toe wilde maar daar heeft madam dus nog helemaal geen zin in.

Tja de aandacht die oma geeft, daar ken moeders niet tegenop !
Ben benieuwt hoe ze reageert als ze straks thuiskomt.

Goed teken toch dat ze het zo leuk vond dat ze eigenlijk wilde blijven?
Maar ze zou toch 2 nachtjes blijven of is ze er al 2 nachtjes geweest? Gaat de tijd zo snel?

Groetekes, Sje