Joshua vandaag

5 geworden is???

Kamer is versierd, cadeautjes uitgepakt. 1 vriendje is er al, de rest komt over 15 minuten en dan gaan we naar McDonalds om een feestje te vieren.

Hoeraaaaaaaaaa!
Gefeliciteerd met je verjaardag Joshua en veel plezier bij Mac Donalds

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hieper de piep hoeraa

groetjes Kim, mama van

en

HARTELIJK GEFELICITEERD!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

HEEEEEEEEYYYYY Joshua
Gefeliciteerd
Hoop dat je lekker verwend wordt en wens je nog heel veel super toffe jaartjes.

Heey Joshua,
Van harte gefeliciteerd.
Het is voor jou al bijna beddtijd maar ben benieuwt hoe
je verjaardag geweest is ?
Hoe was het bij de Mac Donalds ?
En heb je veel cadeaus gehad ?
En ga je nog trakteren op school of heb je dat al gedaan ?

Groetjes,
Miranda.

Hij ligt inderdaad te slapen en je wil vast weten hoe. Heel diep in ieder geval. Hij is heel erg verwend, althans vindt ik. Zal zo wel een plaatje laten zien, moet even uploaden en kleiner maken.

McDonalds was erg leuk. En de jongens (en 2 meisjes, Talitha en mijn vriendins dochter, zij hielp met een auto erbij), vonden het geweldig. Er was een ballenbak, daar speelden ze even. Toen werd er gezongen en zo. Menu werd opgenomen, dus nog een poosje spelen. Het eten ging erg goed, bijna iedereen had alles op en het ging ook best rustig. Toen was het smink tijd. Bijna allemaal iets anders, behalve Joshua en zijn beste vriendje. Toen mochten ze allemaal hun softijsje doen met de ijsmachine. Allemaal heel leuk. Daarna kreeg Joshua een behoorlijke dip. Hij wilde niets meer, zijn ijsje niet, niet meer meedoen, niet mee naar huis. Hoopje ellende. hij had het even gehad. Maar toen we iedereen naar huis brachten, was hij weer helemaal in orde. In de middag kwamen mijn ouders, broer, vrouw en dochter nog. All in all, het was een leuke dag.

Heb geprobeerd hier 2 kleine thumbnails link fotos neer te zetten, maar in het voorbeeld doet die het wel, maar in het echte bericht niet, dus jullie zullen tot morgen moeten wachten tot ik alles gesorteerd heb.

Gewijzigd door - DanielleCarina op 22 Apr 2006 22:01:02

ooo wat erg . joshua nog van harte gefeliciteerd van deze kant met je 5de verjaardag .en zo te lezen ben je lekker verwent .geniet nog maar lekker van je kado s .en carina en alan en talitha en jonathan .ook nog gefeliciteerd .

groetjes marielle mama van
10-10-01

hoop dat je het niet erg vind carina maar ik heb joshua op ikke ben kalender gezet .op 22 april is dat de juisten datum ???

10-10-01

nog van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag en zo te lezen was je feestje geslaagd

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Van mij en Daan ook nog van harte gefeliciteerd. Zo te lezen heb je een geweldig feest gehad.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Bedankt ladies. Heb nog geen tijd gehad om meer met de foto’s te doen, maar die komen nog.

Het klopt, de datum is 22 april. Maar ik dacht dat ik het al neer gezet had. Hmmmm Bedankt in ieder geval.

Vrijdag is het mijn mans beurt, hij heeft er niet veel mee, maar we vieren het toch.

dus alan is vrijdag jarig ???dan zetten we heb er ook op

10-10-01

Haha, stond hij er dan ook niet op. Ik dacht toch echt dat we er allemaal opstonden?

Sta ik er op? 30 mei.