Joshua morgen

naar school gaat, voor het echie. Hij heeft er veel zin in, maar ik zal wel een traantje binnen moeten houden, denk ik. Mijn kleine knuffeldoos wordt al zo groot. Maar het belangrijkste is, dat hij het leuk zal hebben. Maar voor mams is het toch best wel weer even een stap zeg.

Ik zou hartstikke nerveus zijn joh!
Maar wel leuk voor hem!
Ben benieuwd hoe hij het vind morgen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ik ben benieuwd…

Succes en sterkte morgen!

Tries

jeeeetje, ben benieuwd hoe het gaat. Heel erg veel plezier vandaag Joshua en veel succes voor mamma hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

joshua heel veel plezier vandaag op school ,en mama heel veel sterkte succes

groetjes marielle mama van tanja

Spannend hoor.
Ben ook benieuwd hoe het is gegaan.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou hij vond het hartstikke leuk. Hij is zelfs 's middags ook geweest. En de juf vindt hem een lief mannetje, een klein onderdeurtje ook wel, haha. Ik kon ook zonder problemen weg, paar keer zwaaien bij het raam, handkusje en geen probleem.

Heerlijk als het zo gaat!
Fijn dat hij het zo leuk vond joh!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

he wat leuk carina , dat het zo goed is gegaan .ja joshua wordt al een grote jongen ,goed hoor joshua ga zo door

Dank jullie. Nou, het gekke was, hij was Dinsdag ziek. Hij had het zo leuk op school, maar Dinsdag ochtend wordt hij wakker met spugen. Wat een kind. Hij vroeg ook niet om naar school te gaan, hij hing voortdurend boven het toilet. Zat natuurlijk niets in zijn maag, dus je snapt wel dat het zeer vervelend voor hem was. Gelukkig duurde het maar een paar uurtjes en zat hij tegen de middag weer beschuitjes te eten. Woensdag is hij weer gewoon naar school gegaan en hij vindt het nog steeds geweldig.

a wat zielig .messchien toch de spanning allemaal .

Ja, kan best spanning geweest zijn. Maar gelukkig is alles weer goed. Nu hebben ze volgende week de hele week weer vrij.

Goede keuze om naar schotland te gaan. Ik weet zeker dat ze een goede tijd hebben. Wij gaan over 2 maanden weer.