Jos

gezellig door onze woonkamer huppeld. Met de kou in aantocht en het idee dat het arme mannetje helemaal eenzaam en alleen 3 maanden in een donkere schuur zou staan heb ik Merin vandaag opdracht gegeven een binnenhok te kopen en Jos huppelt nu al de hele avond gezellig door de woonkamer en de katten zijn bang voor hem want hij gaat ze achterna

Groetjes,

Michèle

Mijn vorige konijn deed het ook goudvisje20, en die zat ook achter de hond aan

Groetjes,

Michèle

Jos is dus het konijn… ik schrijf het erbij op mijn lijstje… dingen die ik moet onthouden op ikkeben

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ Kimmetje ha ha ha ja jos is het konijn dat morgan voor haar verjaardag gekregen heeft Enne hoe lang is jou lijstje??? Je weet dat wij inmiddels nog wel maar 3 katten hebben toch??

Groetjes,

Michèle

Even een vraagje; Ik heb ook een konijn… Maar die zit met dit koude weer gewoon in zijn buitenhok. Mij is verteld dat dit moet kunnen als je ze maar geleidelijk aan de kou laat wennen. Nu vind ik het eigenlijk erg sneu… Is het niet te koud voor het konijntje?

[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]

Gezellig! Ik zou het ook zielig hebben gevonden zo alleen in de koude schuur. Hopelijk leren hij en de katten elkaar gedogen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Gezellig!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ojee 3 katten ook nog… toch niet zwanger he… dat ik dat ook mis hahaha geintje bij de konijnen af

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
Even een vraagje; Ik heb ook een konijn... Maar die zit met dit koude weer gewoon in zijn buitenhok. Mij is verteld dat dit moet kunnen als je ze maar geleidelijk aan de kou laat wennen. Nu vind ik het eigenlijk erg sneu... Is het niet te koud voor het konijntje?

[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]

Ja het kan wel als ze ook genoeg stro hebben, maar de kou is ten eerste nu wel heel snel ingezet en ten tweede Jos is nu 8 maanden en zit nog niet zo dik in zijn vacht. Enne ten 3e ik vind het zielig. Het is zo koud nu en niemand gaat buiten met hem spelen dus vandaar dat ie bij ons naar binnen gegaan is

@ Kimmetje we zijn in 2 jaar tijd van 6 katten naar 3 katten en een konijn gegaan en nee ik ben niet zwanger, integendeel

Groetjes,

Michèle

Kan me goed voorstellen dat je Jos naar binnen hebt gehaald. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me ook wel erg koud buiten voor de konijnen.

Groetjes,
Sandra