Aan het wisselen is?
2 onder tanden zitten goed los! dus binnen kort kan ik de eerste tanden ketting laten maken!
hihi
Tries
Aan het wisselen is?
2 onder tanden zitten goed los! dus binnen kort kan ik de eerste tanden ketting laten maken!
hihi
Tries
Oh geweldig wisselen.
Natuurlijk een ketting laten maken, doe ik ook hoor!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
quote:
dus binnen kort kan ik de eerste tanden ketting laten maken!
Wat leuk zeg.
Mare beetje blonde vraag wat is een tanden ketting?
dit is de eerste keer dat ik daar van hoor.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
goed zo jordy
Nou marianne je bent niet de enige heb er ook nog nooit van
gehoord.
groetjes katinka
quote:
Nou marianne je bent niet de enige heb er ook nog nooit van gehoord.
Gelukkig maar
Voelde me al een beetje blonddd worden terwijl het nu toch echt weer zwart is
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Hahahah ook nooit van gehoord!!! hihi Ben wel benieuwd., Eva heeft er nu 2 onder uit, tis wel een gek gezicht hihihihi Er zitten nog geen zichtbare nieuwe onder(voel wel een puntje), bij jou wel Jordy?
Groetjes, Els
Tandje kan je een hangertje van laten maken en dit zo aan een ketting hangen, hebben jullie toch vast wel een keer gezien? ik noem dat een tanden ketting hihi
Tries
Ze zijn er nog niet uit Els maar zitten wel super los dus een dezer dagen zal het wel
dus of er al wat onder zit geen idee
Tries
Leuke (nou ja, leuk is anders, maar goed) anekdote over zo’n tandenketting. Mijn oma had een tandje van mijn broer in een ring (mijn broer was namelijk haar petekind). Op een gegeven moment verloor ze dat tandje, maar mijn broer had op dat moment niks “op voorraad” liggen. Alles zat nog lekker in zijn mondje.
Maar mijn oma wilde per se die ring weer laten maken dus toen wilde ze een tandje van mij om het voor een tandje van mijn broer door te laten gaan. Zo jong als ik was, was ik het daar eigenlijk niet mee eens natuurlijk want het slaat helemaal nergens op. Maar ja, als je een super-ongeduldige oma hebt… en als je als kind geen grote bek op durft te zetten (ik was vroeger een keurig meisje namelijk).
Dus mijn moeder is daarin meegegaan (snap ik ook niet overigens, maar goed) en we hebben een van mijn tandjes in die ring laten zetten.
Dus ik heb altijd gezegd dat ik die ring van oma wilde als ze zou overlijden. Tja, zat tenslotte MIJN tandje in! Zou heel vreemd zijn als die naar mijn broer was gegaan of naar iemand anders.
2 jaar geleden is mijn oma overleden, maar die ring is met het opruimen van haar huis nooit gevonden. Heb ik dus nog mijn tandje niet terug.
Was natuurlijk niet het geschikte moment om grapjes te maken toen ze net overleden was, maar eigenlijk had ik haar kunstgebit op moeten eisen om aan een ketting te hangen. Hihi!
Groetekes, Sje
leukkkkkkkk binnenkort dus een fietsenstaling bij jordy
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
quote:
maar eigenlijk had ik haar kunstgebit op moeten eisen om aan een ketting te hangen.
Lol, das pas echt onsmakelijk.
Kan je nog beter een grapje maken over de ring
Is misschien wel een idee voor al die rappers met hun gouden kettingen.
Hang er het kunstgebit aan van je opa of oma.
Maar wel leuk die wiebeltanden.
Totdat hij er dadelijk aan gaat friemelen omdat het zo lang duurt.
Wordt daar altijd helemaal akelig van, dat gefriemel aan die losse tanden!
Groetjes Mim
Gewijzigd door - mimpie op 13 Sep 2006 21:04:25
Owww hahahaha ik dacht dat ie er al uit lag, ben soms een slechte lezer hihi. Bij Eva zat ie smiddags los en 2 uur later was ie er al uit… dat was ff heeeeel snel!!!
Jeminee Sje, wat een verhaal!! Jouw tandje was er toch wel al uit he?
Groetjes, Els
quote:
Jeminee Sje, wat een verhaal!! Jouw tandje was er toch wel al uit he?
Mijn tandje was er inderdaad wel uit! Hihi! Ik ben 2 jaar ouder dan mijn broer dus ik had al een lekker voorraadje!
Groetekes, Sje
Whahahahahahahaahahha ja ehhh mijn zieke geest zag al kindermishandelpraktijken whahahahahahahahah!!! Slaapgebrek denk ik…hahahahhah!! Nou gelukkig maar dat t al klaar lag hahaha
Groetjes Els