24 okt gaat ie voor het eerst ben benieuwd
Tries
Liefs Tries
Spannend!!
Ik ben juist van plan om morgenochtend te bellen naar de psz om te vragen op welke plek Stephan staat op de wachtlijst.
Hij staat al heel lang ingeschreven.
Groetjes, Bianca
P.S. hoe oud is Jordy nu ook alweer precies?
Gewijzigd door - Bieb op 28 Sep 2003 21:49:16
Jordy is 2 jaar en 4 maanden
nee heb hem half jaar geleden opgegeven, maar mag pas met 2 jaar en 4 maanden dus klopt…
hier zijn geen wachtlijsten wel zo makkelijk
Tries
Liefs Tries
Dat is zeker makkelijk: geen wachtlijsten.
Dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent, wanneer je kind naar de psz kan.
Voor zover ik weet zit je hier bij ons niet zo specifiek aan een bepaalde leeftijd “vast”.
Wel grappig dat Jordy maar een maandje ouder is dan Stephan.
Helaas heeft hij Sofie al “ingepikt” hahaha!!!
Zodra dat “uit” is horen we het wel hè?
(sorry, beetje melige bui!)
Liefs, Bianca
Zie je er tegenop Tries?
Ik vond het heerlijk. Heb nu 2 dagen dat ik lekker ff kan doorwerken
En Lucas vindt het ook steeds leuker. Hij zit nu vol verhalen als hij van de psz terug komt.
Dat is zo leuk! Dat ze trots zijn op wat ze gemaakt hebben.
Kun jij ook al niet wachten tot het kadootje dat ze met moederdag maken?
Groetjes Mim
ooohhh spannend hoor
hier gaat kaitlyn ook met veel zin en als ze een keer ziek is huilt ze want ze wil naar tum tum hahhaa
en her wist ik ook ongeveer wanneer kaitlyn aan de beurt was met 2 jaar en 4 maanden tenzij er iemand af zei dan kan je al verwachten dat je in januari mag maar kaitlyn is n april gegaan
armanda leuk he die dingen in de boom hangen hier hangen er ook al 4 dingen van dylan in leuk is dat hoor
en weet je mijn oma die had de werkjes van de kleinkinderen altijd in de boom
groetjes bianca
sofie wil ooooooooooook maar mag pas met 2 1/2 dus pas volgend jaar, kind is er wel verschrikkelijk aan toe hoor
Kussies
armanda
nee geen uitjes doen ze bij kaitlyn ze doen wel heel veel aan werkjes en zo meer als toen bij dylan,en ze gaan volgende week herfst dingen maken want ik heb een marskramer tas vol kastanjes afgegeven
en bij dylan zijn ze ook een keer naar een rust huis geweest hadden ze wat gemaakt met kerst en dat mochten ze daar geven heel leuk was dat toen.
weet wel dat kaitlyn in april ging en die maand was opa jarig ikke door gegeven en toen hebben ze wat gemaakt en opa was zo trots hij had het eerste werkje van school van zijn klein dochter haha
groetjes bianca
Hoi,
Leuk om te lezen al die verhalen!!
Over werkstukjes enzo…
En wat ik echt een heel leuk idee vond was dat ze naar het verpleeghuis gingen om te gymen met die oudere mensen! Die mensen vinden het altijd heerlijk om zo’n klein kind te zien (mijn oma heeft ook in een verpleegtehuis gezeten en altijd als ik met Stephan kwam, liep het halve verpeeghuis uit, hahaha!!)
Ik heb vanmorgen gebeld met de psz om te vragen wanneer Stephan nou aan de beurt is, ongeveer.
Nou blijken er nog een stuk of 8 kinderen voor hem te zijn dus het duurt nog wel even.
En hij is er net zo erg aan toe als Sofie!
Helaas…nog even geduld hebben.
Ik kan alleen niet wachten op die eerste werkstukjes, hahaha!!
Groetjes, Bianca (die andere, lekker makkelijk hè!)
hhaha bianca 1 en bianca 2 hahah
maar balen dat ze geen richtlijn kunnen geven he
nou zal duimen dat hij snel terecht kan
groetjes bianca
Ja, ja…lach jij maar !!
Enne…wie is dan Bianca 1 en wie is Bianca nummer 2 ???
Jij of ik?
Groetjes, Bieb (voor de duidelijkheid,haha!)
Hallo.
Wil ook nog wat over die werkjes kwijt.Ik vindt het ook altijd heel leuk als ik een werkstuk mee krijg van Niels,echte tranentrekker gehad met moederdag,met gedichtje
De liefste mama dat ben jij,
Jij zorgt altijd goed voor mij.
Een dikke zoen en mijn liefste lach op deze moederdag.Nou ja,dan smelt je toch!Het was een kartonnen hart met snippers en glitters aan de ene kant en een foto van Niels op school aan de andere kant.Hij hangt nu nog voor het raam.
Groetjes Eljada
Ooh, wat een lief "kippevel"gedichtje!!
Kan me voorstellen dat het nu nog voor het raam hangt!!
Kan echt niet wachten op het eerste werkstukje van Stephan. Moet nog even geduld hebben!
Groetjes, Bianca
Zie ik er tegen op? ja en nee,ja= mijn kindje wordt groot en nee= hij is er zoooo aan toe, wil altijd metkindjes spelen maar er zijn er maar weinig in de buurt, en als ze er zijn is hij overal bang voor en staat er als een … bij. hopelijk wordt hij wat harder en leerd hij voor zich zelf op te komen… heerlijk al die verhalen… ja daar kijk ik erg naar uit.
Tries
Liefs Tries
Hé Tries, ben je er weer?
Heb je het leuk gehad op Loohorst?
Enne…nog gefeliciteerd met je nichtje Amber!!
Groetjes, Bianca
Ohh leuk hoor, ben benieuwd hoe hij het vind
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi