Jordy is verwend

Gister kwamen opa en oma geheel onverwachts en Ikke kreeg een driewieler jaja en ik vind dat helemaal TE gek en of jullie het willen geloven ja doet dat maar ik kan er zelfs al op fietsen alleen kan ik nog niet helemaal goed bij de trappers dus tot de trappers beneden zijn gaat het goed dan moet mama me ff helpen maar als ik dan een beetje vaart heb jaja fiets ik de hele wereld rond haha

en toen kreeg ik van mama ook nog een kadootje nou ja mama doet aan kinderarbeid want ik moet nou elke dag stofzuigen want ik heb er een voor me zelf helemaal leuk alleen weeet ik niet echt waneer het klaar is en het liefst ga ik de heledag stofzuigen maar dat vinden ze niet goed omdat het te veel lawaai zou maken Pfffff HET IS OOK NOOIT GOED!!!

Jordy

Sofietje is Jaloers!!! zij wil ook een broembroem stofzuigertje!!! maarja dan weet mama dat de hondjes doordraaien dus als je langskomt Jordy moet je je stofzuigertje wel thuislaten, je fiets mag wel mee dan kunnen jullie mooi een wedstrijdje doen!

Kussies

Kinderarbeid zeg je. Dan kom jij er nog goed vanaf!
Ik kreeg van mijn moeder een bezem en stoffer en blik. Ik ben jaloers op je stofzuiger.

Groetjes Lucas

Lucas gaat graag strijken, stofzuigen, al dan niet met de stofzuiger (wilt het ook wel met zijn buik doen…). Maar joh, wat goed van die driewieler! Lucas krijgt dat niet voor elkaar. Hij snapt de loopauto nog niet eens… Hij zit er op, wiebelt wat en hoopt vooruit te komen haha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hahaha, zou het dan toch in de naam zitten.
Lucas heeft het ook pas door sinds 3 weken.

Groetjes Miriam