Jordy in de bocht

Jordy van de week, ik moest autolessen, hij met papa kadootje gekocht.

gaat jordy naar bed smiddags, roept ie heel hard IS KADOOTJE NOU??? en kijkt onder het bed,

wat bleek nou! de vrouw in de winkel zei ga je hem onder het bed verstoppen?
jordy ff vergeten waar wel, dus nee zegt papa toch niet onder het bed! ONEEEEE IN DE SCHUUR hahahahahahahahaah

dag later ziet hij reclamen over moederdag kadootjes kopen, jordy heb kadootje met papa gekocht in de winkel met de tv, snoepjes, en winny the poh HAHAHAHAHA kan maar 1 winkel zijn hier in het dorp de DA drogist…

heerlijk die eerlijkheid

Tries

Liefs Tries

Haha, gaaaaaf !!!
Heerlijk, die eerlijkheid, die onschuldigheid!
Ik zou echt in een deuk liggen!

Liefs, mamma van Stephan

Leuk he, zoals ze dat lekker doorkleppen.

Lucas had het kadootje dat hij gemaakt heeft op de peuterspeelzaal samen met papa verstopt.
En hij heeft niets verklapt!

Wel het gedichtje dat erbij hoorde. Dat heeft hij een paar weken geleden iedere morgen opgezegd.
Pas na 5 dagen had ik door dat dat het gedichtje voor moederdag was
Is mij wel mooi een week lang iedere morgen de liefde verklaard door mijn zoon!

Groetjes Mim

De hele week loop ik al tegen Niels te zeuren(beetje plagen)dat ik zijn kadootje ga uitpakken…Hij steeds neeeeeeeee…mag nog niet!
Vanmorgen zeg ik tegen hem;Niels vandaag is het moederdag.Hij denkt na.Zegt ie…Ik ga het eerst nog even aan papa vragen of het echt moederdag is.Hahaha…hij vertrouwd me nou al niet meer!
Het was trouwens een supermooi kado hoor!
Groetjes eljada

Goh, nou zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar dat super-mooie kado!!
Vertel, vertel, wat heb je gehad???
Wel grappig trouwens, dat hij het voor alle zekerheid eerst nog maar even aan pappa ging vragen of het vandaag écht wel moederdag was, haha!!

Groetjes, mamma van Stephan

Van jordy van de psz heb ik eeen super mooie ketting gekregen, met papa hebben ze 2 kado bonnen gekocht inderdaad van de DA hahha en een Dove parket heerlijk 2 mooie tekeningen, mama weer blij… was op hangen moest ik helaas vandaag allemaal zelf nog doen hihihi

Tries

Liefs Tries

Ik kreeg drie geschilderde glazen potjes,op een plankje geplakt met van dat schuim dat ze in de bouw gebruiken.
Er zaten drie rietjes in met bloemkelkjes van eierdozen.Ook geschilderd.
Helemaal roze en geel met veel glitters,en kunstbloemen.
Groetjes Eljada.
P.s. Ik zal nog wel even een foto plaatsen.

Zoooo Eljada, dat is een werk geweest! Leuk hoor, dat ze daar zo creatief zijn!
Dat verschilt nogal per school/psz.
Ben benieuwd naar de foto!

Groetjes, mamma van Stephan

ja leuk he die kinderen ,ja tanja had wel verklapt dat ze had geschilderd .tanja heeft een mooie schilderij voor me geschilderd met een mooie bloem er op met gedichtjes erbij .ik vindt dat altijd de mooi ste kado s, wat je kind eren zelf heeft gemaakt.

groetjes marielle trotse mama van tanja