Jordy groep 3


#1

Jordy was de hele vakantie al bezig " ik wil niet naar groep 3 ik kan het niet ik kan niet lezen ik kan niet schrijven" allemaal uitgelegd dat hij het net als alle anderen eerst gaat leren, maar op een of anddere manier kan je lullen tot je een ons weegt, maar het gaat er niet in.

Maandag, voor het eerst geen gehuil, maar vond het wel erg spannend
(moet zeggen mama ook, me kind gaat leren lezen en schrijven hihihi)
zijn eigen tafeltje eigen gum kleur potloden en potlood hihih geweldig daar zit ie dan… mijn kleine grote jongen
En dan komt ie thuis mama ik heb al 2 woordjes geleerd IK en Rik
de trots straalde van zijn gezicht.

en vandaag Maan en zo gaat ook Jordy hoe gewoon het ook is maar toch heel bijzonder leren lezen en schrijven en wat ben ik trots op mijn onzekere mannetje.

Tries


#2

wat geweldig he .hij wordt groot

groetjes marielle mama van tanja


#3

Leuk dat-ie zo trots is en dat-ie het inmiddels wel leuk vindt in groep 3!

Groetekes, Sje


#4

Super!! Voor je het weet schrijft hij hele verhalen . Ach het is ook een hele stap zo naar groep 3, ik meende dat ze in groep 2 al begonnen met het voorbereiden op schrijven. Dat doen ze tenminste bij ons wel, naar wat ik gehoord heb.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Leren lezen en schrijven is ook echt een mijlpaal in een mensenleven

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Sites weer helemaal up to date!


#5

hetis toch ook zo leuk… bij de meesten op dag 1 in groep 3 leren ze IK en Rik

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


#6
quote:
Super!! Voor je het weet schrijft hij hele verhalen . Ach het is ook een hele stap zo naar groep 3, ik meende dat ze in groep 2 al begonnen met het voorbereiden op schrijven. Dat doen ze tenminste bij ons wel, naar wat ik gehoord heb. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Leren lezen en schrijven is ook echt een mijlpaal in een mensenleven\

Tuurlijk hij kon zijn naam schrijven heb ik eerder gepost, maar hebben met jordy is een heel onzeker mannetje en denkt niks te kunnen vorg jaar was een drama 3 weken in de vakantie gehuild buikpijn enz heeft nu logepedie puur om hem een voor sprongetje te geven…


#7

Ach die Jordy. Is ook niet niks hoor weer een groep verder. Kan me voorstellen dat hij dat eng vind. Maar hij zal zien dat hij niet zo onzeker hoeft te zijn en gaat al snel nog meer woordjes leren lezen en schrijven. En dan groeit zijn vertrouwen met de dag. Komt goed met jouw kleine grote jongen

Groetjes van Miranda



#8

Wat harstikke stoer van hem zeg
de eerste dag en dan al meteen een woordje schrijven
wel twee zelfs!!!
ga zo door grote vent.

Groetjes Marianne mama van Ruben


#9

Goed hoor stoere Jordy!!

Tis ook spannend natuurlijk!!

Groetjes Nathalie & Co


#10

ze mogen nog niet schrijven, nou ja op school dan niet.

alleen lezen, bij de logopediste heeft hij vandaag zijn eerste verhaaltje voor gelezen.

Ik vis en ik vaar ik mis vis hihihihihi zo super he als ze een beetje gaan lezen, straks leest hij ons voor hihi

Gr Tries


#11

Gaaf is dat hè?
Stephan zit nu dus ook in groep 3 en gisterenavond leest hij uit zo’n AVI1 boekje zomaar ineens twee regels aan mij voor.
Wist niet wat me overkwam hahaha, voorheen intereseerde hij zich namelijk niet voor lezen.
Wat leren ze dan al veel hè, in die eerste paar dagen.
Fijn dat Jordy het naar zijn zin heeft, ondanks dat hij er tegenop zag

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#12

Met de kerst kunnen ze echt al een AVI 1 boekje lezen hoor.
Gaat echt super snel. Tuurlijk ben je dan trots en hijzelf waarschijnlijk ook.

Groet
Bianca