Jordy en zijn auto

Gaaf he?

Tries

Dat is echt een gave auto!!!
Zal het maar niet aan Lucas laten zien want dan wordt hij jaloers

Groetjes Miriam

heb het effe veranderd triesje, als je ipv url img typt dan staan de foto’s er direct op, kunnen we gelijk zijn mooie auto bewonderen, er zit er hier eentje op mijn schoot die nu heel jaloers is, en maar blijft roepen meisssie autoooooooo

Kussies

Thanks kimmie zo leert men elkedag hihi

enne sofie zodra je broertje/zusje er is dam gaan wij samen heerlijk een stukje rijden oke? dan is ie omgebouwd in een politie auto de spullen zijn er voor onder weg nou is mama alleen nog op zoek naar een toeter die dat geluid maakt wie weet kan iemand mama helpen?

Liefs je verloofde jordy natuurlijk hihi

Tjeempie, die is echt mooi he! Ohhhh laat ik het ook maar niet aan mijn Lucas en aan Veronica zien hihihihi.

groetjes Monique

En weet je nou wat het leuke is? hihi heeft 5 euro gekost lang leven de rommelmarkt

Triesje

leuk leuk leuk!!! wil ik oooook!!!

5 euro!!! Tries, wil jij ons niet zo jarloers maken??? Hahahahaha. Wij zijn ook wel van die koninginnedag rommelmarkt mensen hoor hihihi. Hebben ook een goede koop gedaan, maar oh oh wat jammer dat ik niet zo’n mooie auto zag. Hij ziet er echt heel leuk uit!!

groetjes Monique

zo’n toeter kan je vast wel bij halfords kopen, voor de fiets ofzo

klopt was van nivea maar die stickers hebben we er natuurlijk afgehaalt… ja kimmie das waar ga ik kijken bedankt

Tries