Jordy beetje ziek

jordy is beetje ziek, schiet niet op, steeds om alles huilen, ik ,Tries,zit nu bij peet in het ziekenhuis, op de laptop. Hij heeft van zijn werk internet gekregen hier gaaf he, dacht kan ik beetje op de hoogte blijven maar ik zie al weer jullie missen mij want het is erg stil hier hahaha. Vandaag heeft hij te horen gekregen dat hij maandag dus naar huis mag ,dus dan ben ik er weer meiden…

liefs tries

Da’s nie zo mooi triesje, maarja het weer werkt ook niet mee , dus tja dan hebben die kids een verkoudheidje zo te pakken.Plus tja jullie zitten ineens in een hele andere situatie voor zo’n kleintje, misschien speelt dat ook wel mee

Kussies

Tries, troost je, hier is het ook, verkoudheid wel, verkoudheid niet, ziek wel, ziek niet. De enige die er geen last van heeft is Marcel. Wat oneerlijk is, want hij eet super ongezond altijd!! En wij MOETEN het wel eten…
En wat een super baas heeft die vent van jou hihi. Maar ja, als je ook OP je werk ligt… hahahaha. Zal wel lekker verwent worden daar he. Hoe is het bij je schoonouders?

Weet je wat trouwens rot dingen zijn?? Kiddy Boards. Zeer overgewaardeerd! Ik heb dr eentje dus. Zucht, PIEEEEEP ding is het. Veel te duur ook. Weet ook niet, hoe het komt dat ik het ff naar voren bracht hier .

ZIe je snel weer Tries!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hallo nou jordy heeft een hoektand door dus dat kan het ook zijn ook is hij erg aan het uitproberen oma is ff boos geworden en het is weer een engeltje hihi hoe het verder gaat horen jullie nog wel met peet gaat het goed hij loopt weer lekker rond wel
heel veel rusten maar ben trots op hem.
maandag weer heerlijk thuis jordy blijft een dagje langer kunnen we beetje bij komen nou ja fff je snapt het wel ben erg moe zou wel een week kunnen slapen dus volgende week smiddags ff liggen weer. dikke kus van ons

Triesje en peet want die ligt naast me…

wat lief van opa en oma dat ze nog een dagje langer voor Jordy willen zorgen,mooi Peet nu goed 6 weken rusten he, anders zit je zo weer!Goed voor elkaar zorgen dus…

Kussies

Ohh mooi dat het al weer een stuk beter gaat, en heerlijk maandag naar huis…
En dan … GENIETEN!!!

Beterschap!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

hallo, nou laastedagje heerlijk niet meer reizen, weer heerlijk samen met mijn 3 mannen, want ook roy heeft het allemaal goed door huilt veel en heeft behoorlijk darmkramp maar als mama dan weer thuis komt om 9 uur dan heerlijk slapen ohh wat voelen ze het he? kimmie alles goed met mijn meisie? ga je bellen morgen… meiden dikke kus he ben blij met jullie hoor!!!

Tries en ook peet

Lekker weer thuis, geniet ervan.

Groetjes Miriam