Jordy basisschool

Vanmorgen was het dus zo ver! oefenen op de basis school, hij had er helemaal zin in.

mocht naast zijn juf zitten eigen stoel met zijn naam er op. we konden weer vertrekken volgends Jordy, hij voelde zich gelijk thuis… we zijn toen roy maar naar de psz gaan brengen, wat een raar idee roy wel op de psz en Jordy niet en wat zit je de hele ochtend te denken, zal hij het leuk vinden? maakt hij vriendjes? Op zich geen probeleem bij Jordy maar je weet nooit) zal hij het niet eng vinden? ga zo maar door…

12:00 hem weer op halen eerste wat hij zei : mama! wanneer ben ik nu jarig? hihi

verder was hij heel stil moest alles echt even alles verwerken, maar vanmiddag en vanavond kwam er al een hoop uit.

al met al hij heeft het super naar zijn zin gehad en papa en mama zijn weer opgelucht!

Tries

Getsie, hij vind het nog leuk ook?? nou ben ik echt stinkend jaloers

groetjes Kim, mama van

en

toch een heerlijk gevoel tries ,dat hij het leuk vondt ,ja wel weer een mijlpaal ,

groetjes marielle mama van tanja

Hey, goed joh dat hij het zo leuk vond!!!
Lucas van Mim ook al
Lijkt me toch een enorme opluchting hoor, als je kind het naar zijn zin heeft.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Super dat je hem met een gerust hart naar school kan brengen, is maar niks als ie het niet naar zijn zin zou hebben. Tof hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad!! Nu maar hopen dat het zo blijft,maar dat zal vast wel!!

Fijn zeg dat hij het zo naar zijn zin heeft

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

heee lekker dat hij het leuk vond,wanneer mag hij weer wennen

elke vrijdag ochtend tot aan zijn verjaardag 23 mei maar ziiten nog 2 weken vakantie tussen he!

Tries

Leuk is dat he? Leuk hoor dat hij het zo naar zijn zin had.

Joshua is vorige week Maandag geweest en hij vondt het helemaal geweldig. Mocht ook naast Juf zitten en later in de kring op zijn eigen stoeltje al. Bij ons is er maar 1 wenochtend. Best jammer. Hij gaat vanaf 9 mei elke dag. Hij is a.s. Vrijdag jarig.