Hoi Allemaal,
Even in het kort een verhaal hoe en wat van Jony (kon helaas mijn oude topic niet vinden)
Jony heeft sinds haar geboorte ernsitge Reflux klachten. Zij kreeg hiervoor losec 10 mg 2x dgs. Dit ging super ze deed het daar hartstikke goed op.
Met een half jaar/1jaar/1,5jaar zijn we gestopt met Losec om te kijken of Jony haar Reflux klachten overgroeid is. Helaas was dat nog niet zo.
Jony is met 2 jaar weer gestopt dit was op 5 dec, dit hebben we verschoven naar 2 jan. Helaas kwamen de klachten weer terug enstig slikken/hoesten/kokneigingen/huilen (alleen snachts) Jony had er overdag geen zichtbaar last van. Ze at slecht dit begon dan halvewege de middag. En Jony raakte verstopt.
Jony is eergisteren opgenomen voor een PH-Meting (zuur meten in de slokdarm) van 24u. Vandaag heeft ze een endoscopisch onderzoek gekregen voor de slokdarm/maag/dunnedarm.
Over 2 weken krijgen we de uitslag van de PH-Meting en het biopsie die ze hebben afgenomen van de slokdar/maag
De uitslag verder van het endoscopisch onderzoek was goed… Maag/slokdarm zag er allemaal rustig en goed uit. (in zoverre dat ze het met een blote oog kunnen zien)
Dit is natuurlijk harstikke fijn, maar dan komen de volgende vragen waar heeft Jony dan last van.
Verder was de opname goed verlopen de nacht was slopen volgende dag was ik nog moeier dan voor ik mijn bed in kroop. Heb naast Jony geslapen. Helaas was het kamergenootje erg onrustig…
Het onder narcose brengen was heel pittig Jony vocht gigantisch tegen en huilde erg door het maskertje heen. Triest om het te zien het druist zo tegen je natuurlijke gevoel in. Op de uitslaapkamer was ze rustig werdt gelukkig niet overstuur wakker.
Ik ben erg onzeker en twijfel aan mezelf. Zie ik het verkeerd intrepeteer ik haar klachten verkeerd in?
Wat nu? Moeten we weer wachten tot ze ernstig spuugt tot bloedens toe?
Allemaal vragen en vragen en vragen die maar malen.
We moeten voor Jony nu de Losec laten staan om te kijken hoe het verder uit pakt.
We zullen zien. Ik zie het niet zo hoopvol meer in omdat ik gewoon niet weet waar we aan toe zijn.
Het is een heel verhaal maar fijn om het even van me af te rammelen hier op het toetsenbord.
Wie o wie heeft/herkent dit verhaal, zodat ik wat hou vast heb van iemand die het herkent…
Greetz Cora