Jongensnamen

ik ben inmiddels 32 weken zwanger van onze tweede, maar een 2e jongensnaam wil nog niet lukken. Onze zoon heet Joey en als hij een broertje krijgt moeten we ook voor hem een naam hebben. We kunnen er echter niet uit komen… In eerste instantie wilden we een naam die zowel voor een jongen als een meid kan, maar daar kwamen we al niet uit, dus daar zijn we vanaf gestapt. Maar nu kunnen we het ook niet eens worden.
Ik wil graag van jullie horen wat jullie een leuke jongensnaam naast Joey vinden?? Wie weet zit DE naam ertussen??? Ik hoor het heeeeeeeeeeel graag van jullie.

Lfs

Mijn ouders hadden dit ook met mijn zusje. Hun hadden wel namen maar konden het niet eens worden. Toen hebben ze allebij een lijstje gemaakt van hun top 10 en die naast elkaar neer gelegd. toen zijn ze gaan vergelijken en kwam uiteindelijk de naam naar boven

ook de lijstjes zijn de revue al gepasseerd hier, het komt gewoon niet overeen. Wat papa leuk vind vind mama niet leuk en andersom. Ik hoop dat jullie met namen komen die we nog niet gehad hebben en er misschien zo uit zullen komen??

Lfs

effe denken hoor, wat zou goed bij joey passen…

Jesse
Jelle
Remco
Lars

pfff vind het ook moeilijk hoor, vind Bo natuurlijk de mooiste jongens naam, maar goed, is logisch he, aangezien onze boef Bo heet!! hahahahahaha
Voor een meisje zijn mijn man en ik het helemaal eens, want als wij een tweede krijgen (wat we wel hopen) dan gaat het meisje sydney/sidney heten (spelling zijn we nog niet over uit hahahahaha
Maar als we een jongen krijgen zal het ook moeilijker worden.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ken een Joey en die heeft een broertje Rick.

Groetekes, Sje

@Woezel, Sidney kan ook voor een jongen. Bij onze oudste in de klas zat een Sidney. Hoef je niet meer na te denken over de volgende jongensnaam!

Groetekes, Sje

Eerst zocht en jullie een naam die zowel voor een jongen als meisje kan wat dacht je van:

Dion als het een jongen is en
Dionne als het een meisje is

Onze zoon heet Dion en als hij een meisje was zou hij geen Dionne heten hoor hihihh maar Luna.

Pascal of Dominic / que kan zowel voor jongens als meisjes en ik vind Pascal en Joey wel leuk klinken.

Anders Chandler of Ross Flauauw…

Wij zijn zelf niet zo van de Engelse namen en krijgen een meisje, dus kom niet met meer inspiratie, maar wie weet heb je er wat aan.

Succes!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
@Woezel, Sidney kan ook voor een jongen. Bij onze oudste in de klas zat een Sidney. Hoef je niet meer na te denken over de volgende jongensnaam!

Groetekes, Sje

he, das een goeie!! Is heel erg makkelijk want dat hadden we bij Bo ook, als het een meisje was geweest had ze ook Bo geheten !! Dus wie weet

liefs woezel

Robin

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik vind Luca of Max wel bij Joey passen.

Wij vonden een jongensnaam ook erg moeilijk. Maar Thomas, Nathan en Thijs was hier de top 3 zeg maar, die we ook allebei mooi vonden.

Tja moeilijk idd, voor J hadden we ook alleen meisjes namen, voor een jongen hadden we niets, erg he! Kon het gewoon niet bedenken, maar goed dathet een meisjes was! Ik zou idd ook even kijken bij de Nederlandse voornamen bank, daarin zie je alle voornamen die in Nederland gebruikt worden, dus niet alleen Nederlandse namen! Succes!

Hoi wat vind je van thorsten, zen, viassa, jonas, mik, fedor, morris, melle, rodin, mischa, milan, kaine, mikka, lucas, levy en natuurlijk de mooiste mees.

@vlokje 3, wat leuk dat jullie ook luna hadden, hoe uitgesproken? Loena of luuuna?

Gr Patries

Luna vind ik ook een erg mooie naam Patries
Maar daar kennen we er inmiddels 5 van
Dus we hebben maar besloten om ons meisje een andere naam te geven! hihi

@suzsje, 5 lunaatjes!!! jeetje die naam komt hier vrij weinig voor. Luna is de enigste hier. Zeker op de manier hoe wij haar noemen(luuuna dus), meeste is toch uitgesproken als loena.

Gr Patries

Ja ok. Dat is waar, hier is het allemaal uitgesproken als Loena. Maar t zijn er dus echt 5 die wij kennen… en 1 daarvan wordt -zoals het er nu uit ziet , zelf weten ze het iig zeker- onze schoondochter. Ze hebben al ruim 1,5 jaar verkering hahahaha

Vond het al zo vreemd, luna staat helemaal niet in de top 10 van meisjes namen ofzo? En terwijl Sophie en Sanne enzo daar natuurlijk wel al jaren in staan, daar kennen we er dan maar weer 1 van.

Als morgan een jongen was geweest had ze Colin geheten.

Groetjes,

Michèle

pff moeilijk hoor namen… ik wist met 14 weken gelukkig al dat het een meisje was, dus ik ben niet echt gaan nadenken over jongensnamen… maar misschien chandler of ross… (zo bij joey) nee geintje hoor hihihi !

jullie zijn goed bezig meiden! Thanx.
Als er nog meer ideeen zijn, ik hoor ze nog steeds graag,

Wat wel grappig is, als we het over unisex namen hebben, de meeste unisex namen vinden we voor een meid wel leuk, maar voor een jongen weer niet (met name papa is daar erg lastig in). Wat mij betreft word het gewoon chris/kris, maar nee, voor een jongen is het weer niet leuk…??? Om gek van te worden toch

Lfs

Moeilijk! Zelf vind ik het het mooist als namen een beetje bij elkaar passen qua stijl. Dus bv een NL-naam en een NL-naam, een korte naam en een korte naam…Ik zou bij Joey dus zeker ook voor een Engelse naam gaan, dat vind ik zelf het mooist. Joey en Dirk vind ik bv zelf minder mooi…Kies bv voor: Kane, Jayden, Morris, Colin, Jessy, Davy, Kevin, Nick, Robby, Mitch, Robin (vind ik zelf errug leuk voor een meisje, maar kreeg ik er hier niet ‘door’!) of Brandon…Die Amerikaanse namensite van Hanna is een goed idee, daar vind je vast wel iets!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers