Jongensnaam


#21

Sem, Stan, Bas, Bram, Bob, Sven, Rick, Max? Zomaar wat ideetjes. Jullie komen er vast uit, maar het zou inderdaad zomaar eens kunnen zijn dat je het niet eens nodig hebt. Vorige keer hadden wij alleen een jongensnaam, een meisjesnaam kwamen we niet uit.(we wisten niet wat het zou worden!!) En uiteindelijk blijkt moeder natuur dat inderdaad zo geregeld te hebben.
Ben benieuwd, want nu heb ik weer 1 van de 2 namen al klaar… (en we willen weer niet weten wat het is)

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers


#22

Nu ik er over na ga denken, hadden wij bij onze 2 boys gelijk een leuke naam…voor een meisje kwamen we er maar niet uit… Want Chris wou een naam uit de bijbel…en ik wou een leuke naam meteen betekenis…Nou hebben we 2 jongens met een naam uit de bijbel met betekenis…

Maar ik vind Benjamin ook leuk…betekend : De jongste!:smiley:

Liefs, Melanie



#23

Benjamin is inderdaad een mooie naam! Ik zou zelf voor een naam gaan die weer een beetje in lijn ligt met Tim en Daan, dus inderdaad Max (hihi), Mik, Sem, Sam, Luuk, Tijn, Thijs, Stijn, Nick…zoiets! Weet je wel een leuke meisjesnaam trouwens?

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#24
quote:

Want Chris wou een naam uit de bijbel…


Geinig… Onze kinderen hebben ook namen die afgeleid zijn van bijbelse namen! Alleen niet zo voor de hand liggend dat je denkt; He, een bijbelse naam!

@sandra Wie weet is het toch een meisje, en dan ben ik wel heel benieuwd wat voor naam ze dan krijgt!

Groetjes Manderijn.


#25

Ik dacht ook aan Ben/benjamin!
Hier zijn Thijs en Stijn ook gepasseerd tijdens de zwangerschap van de jongste. Bij de oudste stond Tom/Thomas op nr. 2, maar dat lijkt me niet zo handig icm Tim.

Hier was het bij de oudste precies andersom… Een meisjesnaam hadden we heel snel en waren we ook erg zeker van, en een jongensnaam hebben we tot het laatste moment over getwijfeld.
Bij de tweede wisten we dat t een meisje was, dus dat was wel wat makkelijker.

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt


#26
quote:
voor een meisje kwamen we er maar niet uit... Want Chris wou een naam uit de bijbel..

Makkelijke keuze: Esther!!!

Groetekes, Sje


#27

Het lijkt er op dat we er toch bijna uit zijn. Hihi en het is een naam die hier tussen staat, maar meer zeg ik niet

@Rainbow, ja meisjesnaam hadden we al heel snel. Niet dezelfde naam overigens als die we voor Tim en Daan hadden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#28

Ik dacht vandaag nog aan Bram!

Wat leuk, we wachten af!

Groetjes Manderijn.


#29

Sandra onze jongensnamen staat er ook tussen… Wie weet worden er in maart 2boys met dezelfde naam geboren

Mensen nu mijn beurt voor een meisjes naam… Geen Josephine oid maar stoer/lief/kort… Wie weet helpen jullie mij

(Hoor sje al zeggen … Dan wordt het Esther hahaha)


#30

Precies, gewoon Esther noemen! Dan ben je verzekerd van een spiegeltje!

Groetekes, Sje


#31

Roos
Lynn
Madee
Jaël

Liefs, Melanie



#32
quote:
Precies, gewoon Esther noemen! Dan ben je verzekerd van een spiegeltje!

Groetekes, Sje


Hihi sorry, Esther is een leuke naam maar we hebben een andere naam in gedachten. En in september op je verjaardag bevallen gaat ook niet lukken Kunnen we op een andere manier nog een spiegeltje verdienen

@mini-boy,

  • Esmee
  • Marith
  • Iris
  • Fleur
  • Femke
  • Anouk
  • Maud
  • Mandy

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#33
quote:
En in september op je verjaardag bevallen gaat ook niet lukken Kunnen we op een andere manier nog een spiegeltje verdienen

Nee, september was de verjaardag van de oudste hier! Mijn verjaardag is 12 juli. Kun je de bevalling zo lang rekken denk je?

Of een stukje naar voren verplaatsen: 24 januari? (dan is de jongste jarig).

Groetekes, Sje


#34

Oh ja sorry dat is waar ook, dat was je dochter.

Nee, juli zou wel een olifantendracht worden. Die ga ik niet redden.

Januari zou theoretisch gezien nog kunnen, maar liever niet 8 weken te vroeg bevallen

Misschien dan nog de namen van je dochters Al weet ik niet hoe zij heten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#35

Onze meiden hebben allebei een naam met 2 lettergrepen. Dus ik weet niet hoeveel lettergrepen jullie hebben voor een meisje?

(Ik zet de namen van meneer Sje en de meiden nooit op internet. Zij moeten er zelf maar voor kiezen om niet-anoniem op het net te wonen. Dan krijg ik nooit het verwijt dat ik dat gedaan heb. )

Groetekes, Sje


#36

Ik weet idd dat je de namen van je dochters nooit noemt.

Maar het kan nog, de naam die we bedacht hebben heeft 2 lettergrepen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#37

Ah, je bent dus nog in de race voor een spiegeltje.
We hebben 1 naam die met een klinker begint en eentje die met een medeklinker begint. Dus wat dat betreft ben je ook nog in de race!

Zal ik de namen even per mail verklappen of klopt je mailadres wat aan je profiel hangt niet meer?

Groetekes, Sje


#38

Mijn mailadres klopt nog, dus als je ze wilt mailen heel graag!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#39

Ik heb je gemaild.

Groetekes, Sje


#40

Isa, Marise, Noor, Lotte, Fieke…

Liefs, Anne