Jongens op de wc..zucht

nah echt dit heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt.

jongens en plassers…ondingen kunnen het toch soms zijn!
ik zet rico op de wc…doe de deur dicht
hoor ineens een hoop gekletter en zie plas onder de deur door lopen!!!
ik doe de deur open, zit rico daar op de wc met zn plassertje in zn handen gewoon te richten naar de deur!!! en lach thij zich suf
zegt ie: waterpistool!!! AAARGHHH
de hele deur, wc, wcmat dus ook en op de gang alles zat onder enn niet zo’n beetje ook!!! ik moest stiekem hard lachen maar oh oh oh…als hij dit maar niet elke keer gaat doen hij bescheurde het echt!

Oh nee!!! Die Rico. Gatverdarrie. Hihi, ook wel grappig.

Maar meid, even naar aanleiding van het feit dat Erik opa opsloot in de schuur, kijk je uit dat Rico de wc-deur niet van binnenuit op slot draait als jij de deur dichtdoet? Straks moet je dat hele slot eruit zagen om hem eruit te krijgen en is je hele deur aan gort.

Groetjes,
M

ha ha ha ha sorry maar ik schiet even goed in de lach, hoe komt ie erop… ben ik blij dat ik een meissie heb

Groetjes,

Michèle

haha ja het is echt een viespeuk hoor! ik zeg net tegen m: kom we gaan op de wc zegt ie: water spieje?? ik zo: neeeee niet doen! lacht ie: heb al in broek gepast! zucht!

@Mriek: ja ik moet eerlijk bekennen, toevallig dat je het zegt want toen ik de deur dicht deed moest ik er gelijk aan denken
trouwens, de deur uitzagen zou niet nodig zijn, er zit zo’n spleetje bij het slot dat witte dingetje, gewoon een muntje van 10 euro cent in doen en dan gaat ie ook open

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Jul 2011 13:01:48

Oké, dat hebben wij niet, dus dan wordt het lastig. Fijn dat je eraan gedacht hebt!

Groetjes,
M

He jakkes, wat een smerige actie!!!

Hahahah hoe verzint ie het toch???

Hahaha! Bah!
Wat een viespeuk! Ik zou ook moeite hebben mijn lachen in te houden!

Er staat me dus nog wat te wachten met Luka…

Lilypie First Birthday tickers

haha ja een viespeuk is het zeker

@Marmama: nou wellicht niet hoor zoiets is echt een Rico actie

Toch zou het me niets verbazen als Luka me ook zoiets flikt…
Maar ik ben benieuwd!

Je had het laatst nog ergens in een topic over jongensplassers zijn ondingen
Toen zei ik al en dat zeg ik nu weer: Blij dat wij straks 2 meiden hebben! Hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

geweldig wat een kind.

Liefs Michelle

Hihi ondeugend kereltje!
Er staat mij nog een hoop te wachten zo te horen (ook een manneke hier)

Liefs

@Marmama: haha let me know!!

@Hanna: ja ik kan me herinneren dat ik eht eerder zei, weet jij nog waarom? ben jij maar blij met je 2 meiden, maar die verzinnen wel weer wat anders hoor neem dat maar van me aan hahahha.

@Proudmama: haha dus de jouwe is ook een mafkeesje net als Rico, nou. net als bij marmama… als het bij jou gebeurd zijn ze met zn 3en…kunnen we een clubje oprichten

hoi Inge/ mama van Rico,

hier ook een jongeman die sinds paar wk zindelijk is, en zijn plasser HEEL interessant vindt.
Hij zit er vaak mee te spelen, dan haalt hij hem uit de broek, iedere keer zeg ik wel niet doen, maar schijnt moeilijk voor hem te zijn,
Binnenkort laatste keer CB , vragen wat ik er aan kan doen>
maar hier ook dat meneer naar Wc gaat , deur op slot doet (zeg ook iedere keer laat maar open)en zelf alles doet.meestal gaat het goed en richt hij goed in de pot

Maar gisteren bijvoorbeeld, is ie buiten, komt oudste zoontje naar binnen:
Martijn heeft buiten geplast!! GRRRRRRR

hem hierover aangepakt en gezegd plassen doe je op de WC niet buiten!

Poepen vindt hij nog steeds moeilijk op de WC neemt geduld en tijd niet voor .
m.a. g. dat hij WEER een poepbroek heeft ! kan je zeggen : geen pretje hoor,
10 x liever in de luier!

succes gr. mama van 2 kids

hahaha, nou rico haalt m niet uit zn broek hihi, dat nog net niet maar sinds ie gisteren de deur bewerkt heeft blijft hij met zn handen eraan zitten als ie op de wc zit. ik zeg telkens: de bril vasthouden Rico, dadelijk zitten je handjes onder de plas. kreeg ik een: nou zeg! antwoord van m. pff
haha en buiten geplast hahaha, ja toen wij op vakantie waren liep hij in zn blote bibs rond in ons tuintje. en toen plaste hij tegen de muur!
ja meid het blijven jongens he

Hier juist altijd geleerd dat ie hem wel vast moest houden, naar beneden gericht!
Kan ie ook niet alle kanten op gaan zwiepen als er een beetje druk achter staat

het beste is dat jongens ook de WC gaan zitten he, en niet staand zoals de papa’s

We kregen dit advies van de ha. nadat oudste zoontjes waarschijnlijk niet goed uitplast, en iedere keer moet.

gr. mama van 2 kids

@Suzsje: Rico zit op de wc hij staat niet he en als zn plassertje er gewoon normaal bijhangt in slappe henkie zeg maar haha hoe zeg je dat bij kinderen pff… enfin dan plast ie dus gewoon netjes in de wc ipv eroverheen, maar als hij hem vasthoudt dan wordt ie “anders” (ahum…) en ja dan gaat ie dus richten.
hij moet er geowon vanaf blijven dan is er niks aan de hand, en daarbij plast hij en gaat vervolgens met zn handen eraan zitten. bah!

@mamavan2kids: idd zitten is beter ivm het uitplassen

Hihi hier gelukkig nog niet gebeurd, maar moest er wel erg om lachen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers