Jongen of meisje

@JuutvZ: Doe JIJ eens even normaal. Sje is een supertof mens en dat zal bijna iedereen op dit forum met me eens zijn. Dus als je over Sje begint… Dan ben je hier niet op het juiste adres!!!
Er zijn tot nu toe alleen nog maar dingen gezegd omdat de mensen hier je willen helpen en beschermen. En jij komt ineens met zo’n aanvallende reactie?? Terwijl Sje toch echt niks verkeerd heeft gezegd!

Je zegt nu in je aanvallende bericht naar Sje toe dat jij nooit hebt gezegd dat je een echo 100% vertrouwd en dat je geen definitief antwoord verwacht van ons leken. Dat terwijl je in 1 van je vorige berichten zei dat je zekerheid wil of het een meisje of jongen is zodat je het je oudste dochter kan vertellen. Dat spreekt elkaar wel heel erg tegen vind je niet.
Dus ik zou eens kijken naar de 4 vingers die naar jezelf wijzen als je met 1 vinger naar Sje wijst…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

quote:

Dus ik zou eens kijken naar de 4 vingers die naar jezelf wijzen als je met 1 vinger naar Sje wijst…

Die ga ik onthouden!

Dank voor je bijval Hanna. Tjonge wat ben je scherp, zeker gezien het feit dat je op het moment je energie hard zat voor jezelf en je gezin kunt gebruiken.

Groetekes, Sje

Hihi Sje Dit is toch een beetje afleiding voor mij Het enige wat ik op het moment nog voor mezelf heb en kan doen. En als mensen raar doen tegen mensen die ik graag mag…

Groetekes, Sje

Hihi Hanna moest erg lachen om je opmerking over het vingerwijzen. In positieve zin dan he, vind hem erg leuk bedacht van je!

Groetjes,
Sandra

af en toe mis ik toch iets… bij deze dag dag juutvz

quote:
beste Sje,

wat een triest leven moet je hebben als je de hele dag op dit soort sites je ongevraagde mening zit te verkondigen en geen antwoord kan geven op een normale vraag… Ik heb nooit gezegd dat ik een echo 100% vertrouw. Ook zeg ik niet dat een definitief antwoord wil van “leken” op dit forum. Het was gewoon uit nieuwsgierigheid en ik was benieuwd of iemand er iets van kon maken. Meer niet. Echt triest dat iemand zoveel tijd in iets steekt maar toch de simpele vraag die gesteld wordt niet beantwoord. Mijn advies: neem alles niet zo zwaar in het leven en geef gewoon antwoord op de vraag die gesteld wordt of houdt anders gewoon je mond!!!

Judith

Nee dat is een lekkere binnenkomer van je.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Idd lekkere binnen komer!

Aangezien of je vraagt of iemand er wijs uit kan worden!

Jongen en meisje!

(zit ik in elk geval goed)

Mis ik iets!!!

Volgens mij was haar eerste vraag toch niet zo gek. Vind dit niet erg leuk reageren. Maar misschien mis ik iets!!!

Ja Delmira lees het bovenste berichtje aan deze pagina maar. Wij deden allemaal heel normaal en zij begint ineens Sje helemaal af te bekken…

Gewijzigd door - goudvisje20 op 28 Dec 2011 10:20:56