Jonge mamas uit limburg?

hallo dames

ik ben nieuw op t forum, ik ben melissa ben 23 jaar en mam van cyano, hij is nu 9 maanden, ben verloofd met cisco en we komen uit kerkrade, nu ben ik op zoek naar jonge mamas uit limburg om leuke dingen mee te gaan doen samen met de kids, mijn vriend is veel werken dus we kunnen alleen de weekenden samen iets gaan doen, mijn vriendinnen hebben helaas geen kinderen, erg jammer hoor, nou hopelijk kan ik hier iemand vinden

groetjes melissa

helemaal niemand, nou nou wat saai zeg haha

Jawel hoor, wij wonen in midden Limburg. Maaaaaar moet je eerlijk bekennen dat ik eerst het poesje uit de boom kijk voordat ik zomaar iedereen ontmoet. Niet iets persoonlijks, maar er zitten ook veel maffe mensen op het net. Imiddels zit ik al een tijd op ikkeben en is er regelmatig een meeting, misschien zien we je daar wel eens.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

een meeting lijkt me idd wel leuk ja, kan me voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt, het is bij mij ook niet te bedoeling om gelijk devolgende dag met iemand af te spreken, ik hou de meetings in de gaten en wie weet kom ik er ook eens naar toe
groetjes melissa

hallo

ik ben sabrina ik ben nieuwe hier ik ben 22 heb een dochtertje van 2 en half en woon in brunssum lekker dichtbij dus.

groetjes

welkom sabrina, lekker in de buurt idd