Jonge gezinnen pas

Wie heeft er hier ook een jonge gezinnen pas?
Ik heb deze pas pas twee keer gebruikt vorig jaar of zo. Laatst wilde ik heb gebruiken voor de korting bij de Etos maar toen zeiden ze tegen mij dat ik eerst bonnen op internet moest uitprinten en deze moest meenemen. Het probleem is dat ik nergens deze bonnen kan vinden. Eerst hoefde ik maar het pasje te laten zien en dan was het goed. Ik ben er aan het denken om dit pasje op te gaan zeggen want ja, als ik er toch niks mee kan en moeilijk moeilijk moeilijk moet gaan doen met pagina niet kan vinden waar die bonnen staan schiet ik er nog niks mee op. Wat zijn jullie ervaringen met deze pas? groetjes Chantal

Chantal

Ik heb hem ook en ik moet zeggen ben me er laatst pas echt in gaan verdiepen. En ik vind hem wel makkelijk. De bonnen vind je trouwens bij www.jongegezinnen.nl/voordeelpas en dan moet je dus inloggen en dan als je een winkel gevonden hebt even kijken of er een bon bij zit. Zoals bijvoorbeeld bij de tuinen moet je de bon uitprinten. Laatst gedaan en het scheelt me gewoon op mijn handcreme. Maar bijvoorbeeld Villa Happ hoef je alleen maar je pas te laten zien. Enne als je je mail adres doorgeeft dan krijg je ook op je mail de acties en zo. Ik hou hem wel hoor zeker als je je er wat beter in verdiept dan kan het best opleveren.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Heb hem eigenlijk ook al tijden maar maak er weinig gebruik van. We gebruiken hem vooral voor uitjes naar de dierentuin.
Eigenlijk geeneens in de winkels. Misschien moet ik me er inderdaad maar meer in verdiepen en kijken.

groetjes

lon106

Ja dierentuinen en zo moeten hier nog gaan komen dus ik kan het nog verder uitbreiden

Groetjes,

Michèle