Jong Gezinnen Beurs

In een blad zag ik dat deze beurs is in november. Ik keek op de site en het lijkt mij best wel leuk. Allemaal leuke stands enzo, waar ik de nieuwste snufjes op baby- en peutergebied kan zien. Ik loop me nu al te verlekkeren…Maar het is in Utrecht en dat is best ver weg. Zijn jullie hier ooit geweest? En is het leuk of afschuwelijk druk? Ik denk niet dat ik papa mee krijg, dus ik ga misschien alleen. Of we moeten er meteen een dagje Utrecht aan vastknopen! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden/vonden.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ben wel op de 9 maanden beurs geweest en dat was best druk was samen met de huishoudbeurs en ik was 10 weken zwanger toen

Wanneer is die dan??

Groetjes,

Michèle

5-8 november geloof ik Michele? Ze hebben een site waar alles op staat, jongegezinnen.nl ofzo?

Oh wat leuk zeg! Daar wil ik wel naar toe! Ik had ook al gekeken wanneer de 9 maandenbeurs is, maar gek genoeg is dat steeds op mementen dat ik niet zwanger ben… grrr!
Is die jonge gezinnenbeurs ook een beetje op zwangeren gericht? Of is het echt over kinderen die al geboren zijn? Want ik heb een vriendin die net weet dat ze zwanger is en die zou ik wel mee willen nemen, maar als alles om al bestaande gezinnen gaat is het voor haar misschien toch minder leuk…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hmm wel leuk ja om te doen, al is het misschien maar met een klein clubje alleen ik moet altijd werken door de weeks. Al kan ik natuurlijk altijd vrij vragen natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Ben er zelf 1 keer geweest… maarre nooit meer … Vond het mega druk en wat ze aanboden was nog niet eens interresant.

Daarnaast heb je nog een beurs (andere hal) waar je alles kan proeven (weet effe niet meer hoe hij heet) nou de mensen staan daar te vr… alsof ze jaren niet gegeten hebben…

Met een groep vriendinnen ofzo kan het wel gezellig zijn… maarre ik vond het de moeite niet maar iedereen ervaart het gelukkig anders (anders was die beurs er niet meer ;-0 …)

Hmmm schranzen das niet goed voor mij en rainbow

Groetjes,

Michèle

Nee inderdaad! We willen kilo’s kwijt! Ik ga er toch nog even over nadenken. Ik vind drukte niet zo erg, zo lang ik maar gave dingen kan kopen enzo en allemaal gratis probeersels mee kan krijgen! Dat vreten hoeft wat mij betreft ook niet, maar ik keer wel graag met flinke tassen vol leuks terug naar Eindhoven-city!

@ Snoekie: de beurs heeft dacht ik ook een zwangerhoek…moet je even kijken op de site!

Oh kopen en scoren kun je genoeg. Zat even te kijken maar is niet zo verschillend van de HB en de 9 maandenbeurs

Groetjes,

Michèle