Jonathan drinkt weer!

hehe, wat een opluchting, Jonathan wilde zo’n 1,5 maand zijn melk niet opdrinken (wel zo’n 500 ml per dag, maar normaal dronk hij zo’n 900), alles geprobeerd, omneo, pepti, melk door de venkelthee, niets hielp…en opeens sinds een dag of twee is hij niet te stoppen!! Ik moet zelfs uitkijken dat hij niet teveel melk drinkt (boven 100 ml)! Gek he? Misschien heeft het te maken met groeiperiodes…hebben jullie dit ook wel eens? Ik ben nu in ieder geval erg blij!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

gelukkig drinkt hij weer,dat is denk ik wel het belangrijkste…

ik heb het nooit mee gemaakt weet niet of het er mee te maken kan hebben

Hey, wat goed zeg!!!
Nee, ik heb het pas meegemaakt vanaf dat Stephan wat ouder was (gedoe met melk, zeg maar)
Nu lust hij het uiteindelijk dus niet

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

quote:
Nu lust hij het uiteindelijk dus niet

ja, dat kan natuurlijk ook…! Heb er wel nog even aan gedacht! Maar nu is hij gulzig!!!

Een ding heb ik wel geleerd in die korte 5 mnd dat ik mamma ben: kinderen zijn onvoorspelbaar!

Haha, reken maar dat ze onvoorspelbaar zijn
Stephan heeft trouwens nog wel eventjes warme melk gelust, maar na een paar maandjes trapte hij ook DAAR niet meer in
Ach, nu eet hij elke ochtend zowat yoghurt met cornflakes…krijgt ie ook al een lading melkproducten binnen. Dat opgeteld bij kaas enzo en het zit wel goed hoor!

quote:
, maar na een paar maandjes trapte hij ook DAAR niet meer in

Hiehie, ze zijn nog slim ook he?! Die rakkers…!

quote:
Ach, nu eet hij elke ochtend zowat yoghurt met cornflakes.....krijgt ie ook al een lading melkproducten binnen. Dat opgeteld bij kaas enzo en het zit wel goed hoor!

Ja precies…hartstikke gezond trouwens, yoghurt!

En…dat is nog iets wat je snel doorkrijgt als “dummy moeder”: forceren lukt toch niet!!

Hahaha, inderdaad!
Want hoe liever JIJ het wil, des te minder kans dat die kids het doen hoor
(zie je, je leert al hoor )

Toch vind ik het SUPER (kids) Echt, met alle bijbehorende “kuren” zeg maar (zoals momenteel een brutale mond )
Ze blijven gewoon te gek. Vind het echt een toegevoegde waarde hoor. Zou niet weten wat ik zonder een kind moest.
Klinkt vast dramatisch, maar ik bedoel dat ik het enorm zou missen.

quote:
Want hoe liever JIJ het wil, des te minder kans dat die kids het doen hoor

Hihi, dat geloof ik!

quote:
Vind het echt een toegevoegde waarde hoor. Zou niet weten wat ik zonder een kind moest. Klinkt vast dramatisch, maar ik bedoel dat ik het enorm zou missen.

Ben het helemaal met je eens hoor! Als je eenmaal een kind hebt kun je je geen leven meer indenken zonder, ik niet in ieder geval… Mijn leven is niet meer compleet zonder kind(eren)!

Dat bedoelde ik