Hoi meiden!
Mijn arme kereltje is niet lekker te pas… Hij heeft zijn oogjes weer ontstoken, een loopneusje, beetje hoesten en verhoging. En daarnaast volgens mij ook last van de tandjes. Hij kwijlt en bijt overal op. Daarnaast is het tussen zijn billetjes helemaal rood, en hij huilt heel veel… Echt ontroostbaar
Ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet, hij slaapt of hij huilt… Ik ben vanmorgen naar de HA geweest en heb nu wel zalf/druppels gekregen voor de oogjes, maar het is een drama om die er in te doen… Iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?
En wat kan ik behalve een koude bijtring geven nog meer tegen die tandjespijn doen? Ik heb hem gisteravond en vanavond een pcm zetpil gegeven, maar daar ben ik eigenlijk niet zo’n voorstander van… Of kan dat echt ECHT geen kwaad?
Gisteravond was het helemaal bal, maar ik was gisteravond naar een kinder EHBO cursus, en papa was voor het eerst alleen met Joey. Zo onzeker als wat natuurlijk, dus ik heb het idee dat Joey dat ook wel gemerkt heeft, en daarom zo veel huilde en moeilijk in slaap kwam. Net ging het wel wat beter, hij sliep direct, maar nou had hij zich met badderen en ook helemaal over de toeren gehuild, dus moe was íe zeker wel. Ooooh Bah! Ik word hier helemaal onzeker van, en zie nu al tegen morgen op… ;-(
Groetje Anouk