Hartelijk gegeliciteerd kleine ,grote man. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en lekker veel cadeautjes krijgt. Enne lekker in de tart meppen he, Dylno deed het niet
Ook Anouk en papa een hele fijne dag
Liefs Michelle
Hartelijk gegeliciteerd kleine ,grote man. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en lekker veel cadeautjes krijgt. Enne lekker in de tart meppen he, Dylno deed het niet
Ook Anouk en papa een hele fijne dag
Liefs Michelle
Jaaaaaaaa geen baby meer sinds vandaag !Gefeliciteerd !
Heel veel plezier op je eerste verjaardag, geniet er maar lekker van en dat er nog maar heel veel mogen volgen !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Joey, heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! Eén jaar alweer! En papa en mama ook van harte natuurlijk!
Groetjes,
M
Lang zal hij leven lang zal hij leven… Gefeliciteerd Joey.
Mamma en pappa natuurlijk ook. Dat het een memorabele dag mag worden.
Groetjes,
Michèle
Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Joey.
Geniet maar lekker van alle aandacht, kado’s en natuurlijk ook de taart.
Veel plezier met je papa en mama.
Komt er veel visite vandaag of vieren jullie het dit weekend?
Groetjes,
Sandra
Gefeliciteeerd!!!
Maak er een onvergetelijke dag van en geniet van de taart, kadoos en aandacht!
Liefs Liske en Nora
De taart al op???
Wens je hele gezellige 1ste verjaardag toe … met veel kadootjes… en verwennerij. Jammer dat het weer niet zo meer werkt … maar binnen kan het zeker ook gezellig zijn, en lekker warm!
We wachten wel op de foto’s
Hieper de piep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VAn harte gefeliciteerd en dat je maar een super toffe dag mag hebben
Papa en mama ook gefeliciteerd
Ik denk dat Joey al lang uitgeput ligt te slapen, maar alsnog: van harte! Het is ongetwijfeld een drukke, maar leuke dag geweest! Wat heeft hij allemaal gehad? En zijn er foto’s?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wow alweer een 1-jarige. Volgens mij een babyboom vorig jaar, haha
En lieve Joey leuke cadeautjes gehad en taart gegeten.
oeps .Joey al weer een jaar van harte gefeliciteerd met je verjaardag .
hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad
groetjes marielle mama van tanja
Wat leuk bedankt allemaal voor de felicitaties, ook namens papa en Joey natuurlijk!
We hebben een hele leuke dag gehad, het was echt gezellig, en Joey heeft vollop genoten van alle aandacht. Hoe klein hij ook is, hij had echt wel door dat het allemaal om hem draaide
Hij keek zijn oogjes uit toen hij 's morgens de slingers en balonnen zag, en begon enthousiast zijn cadeau van ons uit te pakken. We hebben hem een schommel-duw-loop-auto gegeven, met een muziek en lichtjes bord er op. Hij vind het helemaal fantastisch
verder heeft hij ook veel moois gekregen, veel kleren, een winterjas, tafeltje en stoeltjes, speelgoed, en een heel leuk prentenboekje met zijn naam er in. Te veel om allemaal op te noemen, maar echt heel leuk allemaal!
Enne ja hoor, de taart was echt het hoogtepunt van de dag, hihihi ik moet nog lachen als ik er aan denk. Hij begon heel voorzichtig met een vingertje te voelen, en nadat ik hem van mijn vinger een likje slagroom gaf ging hij helemaal los, en binnen 5 minuutjes was het een bende van jewelste, hahaha! Werkelijk alles zat onder de slagroom, en op het laatst hapte hij gewoon met zijn mond uit de taart. Ik heb hem er na 15 minuutjes maar bij weg gehaald, want als het aan hem had gelegen had hij de hele taart opgegeten, en met het oog op een overgevende dreumes in bed 's nachts leek me dat niet zo’n goed idee De kinderstoel heeft papa met de tuinslang achterthuis schoongemaak, hahaha!
Eigenlijk zouden we vandaag ook nog visite krijgen, maar die van overdag hebben afgebeld, en heel eerlijk gezegd ben ik daar best blij om, haha, ik ben echt kapot na gisteren. 16 mensen tegelijk in ons kleine woonkamertje, pfff wat een gestress zeg, maar het was echt leuk We hebben ook leuke foto’s, maar ik weet niet hoe ik die er op moet zetten hier… Kan iemand mij daar mee helpen? Dan zal ik dat van de week even doen, want nu kruip ik nog even lekker op de bank. Vanavond komen er nog vrienden, en kan mams dus weer de keuken in voor hapjes enzo. Morgen nog verjaardag van mijn vader, dus druk druk dit weekend!
Oh klinkt als een zeer geslaagde dag. Enne kan me voorstellen dat je moe bent. Was ik al en ik ben niet eens zwanger
Enne als je ze op je hyves zet (jij zit toch bij mijn hyves) dan kan ik ze er wel op zetten voor je.
Groetjes,
Michèle
Klinkt indd als een geslaagde dag
En wat is hij verwend Lijkt Dylano wel hahahahah.
Zo’n soort loopauto heeft Dylano ook maar de meeste onderdelen liggen dus ongebruikt in de kast, want hij scheurt er zo mee door de kamer. Alleen als ik hem er mee naar buiten neem zit de beschermrand erom en de duwstang.
Liefs Michelle
Ik heb 4 foto’s op mijn hyves gezet Michèle, wil je die voor mij in dit topic plaatsen?
Er volgen nog meer foto’s op hyves, maar die heeft mijn zusje gemaakt, en nog niet naar mij gestuurd.