En wat voor schoentjes… echte FC. Twente-Crocs:D
Wat zal papa blij zijn, nu zondag nog winnen
Joey kan nu goed lopen dus het werd tijd voor loopschoenen dacht ik zo. Vanmorgen ging ik met hem opzoek, maar ik kan niet echt iets vinden wat me aan staat Eigenlijk willen we stoere sandalen met een dichte hak, maar daar vind ik het nog een beetje te vroeg voor, en wie weet zijn die kleine voetjes volgende maand alweer een maatje gegroeid.
Maar dan die winterschoenen in die donkere kleuren, die vind ik ook niks in deze tijd, zeker onder korte broeken niet.
Dan maar even een paar leuke Nikes of Adidas bedacht ik mij, maar bij de aanblik van een stel Nikes in stralend wit, dacht ik aan zijn huidige Nikes die compleet ‘ontveld’ zijn doordat Joey op de stoeptegels toch nog net ietsje liever kruipt… Dat werd hem dus ook niet!
Toen liep ik langs de Crocs-winkel en zag ik de rode mini Crocjes met het FC. Twente logo, en ondanks dat ik een hekel aan Crocs heb, vond ik deze toch wel heel leuk voor Joey, zeker met een hele blije papa in mijn hoofd
Nu heeft hij voor binnen nog ‘sportschoentjes’ van prenatal zonder harde zool (eigenlijk is het geen zool, maar hetzelfde als de zijkanten)
Dan heeft hij zijn Nikes (voor achterthuis) en nu dus de Crocs (in de wandelwagen) erbij… Kunnen w e het daar nog een maandje mee doen denken jullie? Of is het superbelangrijk dat hij direct echte loopschoenen (Elefanten/Dr. Visser) krijgt, waardoor we dus nu al sandalen moeten kopen (die ga ik hem niet met sokken aantrekken bij koud weer…)