Joey liever een

Big Mac eet dan een happymeal??? Whahaha wat een apart kind heb ik toch… Welk kind maak je nou niet blij met zo’n happy meal, met die lekkere kipnuggets erbij??? Nou Joey heeft er eerder een keer van gesmuld, maar vandaag had hij alleen maar oog voor mama’s Big Mac! Het woord zegt het al, die is dus BIG!!! Hij deed zijn mond heeeel wijd open en nam een grote hap, hij deed heel hard MMMMMMM en zwaaide zo met zijn handjes naast de oortjes Hij heeft dat broodje bijna voor de helft opgegeten! En mama kon het met de kipnuggetes doen… Haha

Groetjes Anouk

Haha, dan lijken Joey en Erik dus op elkaar! Erik vindt de big mac ook lekkerder. Niet dat we het vaak eten, maar áls we het eten dan hoeft 'ie echt geen happy meal.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Beide yuck wij zijn burger kingers

Groetjes,

Michèle

Jullie zitten me hier een partij lekker te maken! hihih Malawi is een van de weinige landen waar ze geen Burger King, MacDonalds of Kentucky Friend Chicken hebben!

Haha ik krijg ineens ook trek in de Mac. Bij Burger Kind komen we nooit en bij de Mac maar 1 hooguit 2 keer per jaar. Tim is er tot nu toe 2 keer geweest en beide keren zat hij te smullen van zijn happy mael en taalde hij niet naar de burgers. Hij is er 1 keer met papa en mama geweest en 1 keer met zijn ikkeben vriendjes Jesse en Seth.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Wat zijn er toch veel topics over eten! ik krijg om de haverklap weer trek in iets anders! Mn hormonen slaan alle kanten uit joh!

Heb net een broodje kroket weggewerkt, krijg ik trek in zalm door sandra en nu zo ongeveer in alles van de Mac, burger king en kentucky fried chicken!

Maar ja, ik heb het niet zo moeilijk als malawimama, ik kan altijd nog toegeven aan deze grillen…

Liefs!

Nou geef mij de mac maar, ik vind burgerking wel zo vies, bleeeh! haha zo zie je maar dat smaken verschillen!

Joey was ook pas voor de tweede keer bij de mac, we hadden een extraatje kwa geld, en ik vond dat zo gezellig de vorige keer, dat ik dacht kom op, we doen eens gek! haha Mijn burger was heerlijk, als ik van te voren had geweten had ik er twee gekocht, want nu had ik maar een halve Maar dat weten we dan weer voor over een half jaar Wie weet komen we er dan nog eens, haha!

Groetjes Anouk

Haha erg he Liske. Ik spring ook al van de kibbeling en zalm naar de Mac, door alle topics. Maar goed ik heb braaf mijn meegebrachte bruine boterhammen op. En dan te bedenken dat ik vanavond spinazie ga eten. Hihi dat klinkt toch veel minder aantrekkelijk.

Sowieso heb ik door mijn misselijkheid alleen maar zin in slechte dingen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Mmmmmmm spinazi a la creme met gebakken uitjes en ei!!! Klinkt mij ook errug aantrekkelijk in de oren! haha

Groetjes Anouk

@ Sandra jij ook al, had ik ook toen ik zwanger was van Morgan. Gezond eten werd ik misselijk van maar een patatjes mayo buffelde ik zo weg.

Groetjes,

Michèle

Ja, gek is dat he Michelle.

Bij Tim was ik ook zo misselijk en toen had ik het helemaal niet. Toen zat ik s’avonds braaf aan de crackers met kaas. Maar nu heb ik daar echt geen zin in. Alles wat ongezond is smaakt me heerlijk, maar zin in de gezonde dingen heb ik echt niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb het dus ook. Boterhammen krijg ik echt heel moeilijk weg. behalve als er iets warms op zit…

Overdag eet ik niet echt gezond. Al komt er wel elke dag een appel en een banaan binnen, maar vaak ook iets vets en warms… s Avonds maak ik het meestal goed met een gezonde avondmaaltijd. Tja, tis even niet anders hoor. heel de dag kokhalsen zie ik ook niet zitten…

Ik ben redelijk lief naar mezelf nu, heb het al lastig genoeg gehad de afgelopen weken, ik ben allang blij met wat ik binnenhoud!

liefs

Wij zijn ook Burger King-fans. Zalig, die grillsmaak! Mijn vriend is er ook dol op! Ik krijg er al helemaal zin in, maar ik heb vanmiddag al kibbeling op!

Ik eet keurig fruit en bruine boterhammen met kaas, maar ik duw net zo makkelijk drie oliebollen op de kermis naar binnen! En zaterdag hadden we warme apfelstrudel. En ik zag bij de AH 2x4 pakken Snickers voor 2,- en heb die ook maar meegenomen…Tja, een mens moet toegeven aan zijn (vr)eetbuien. En zeker zwangere/ongestelde vrouwen toch! Ik wil na de bevalling wel netjes op gewicht komen, voor mij ligt de grens bij 60 kg, maar nu maak ik me er niet echt druk over en eet ik als ik zin heb. En jaaaaa, dat is vaak. En vooral vet en ongezond. Ik ben deze zwangerschap gek op friet mayo en van die Johma slaatjes met mayo! Niet echt Sonja B. natuurlijk, maar jammer dan! Ik ben nu 10 kg aangekomen en die hoop ik snel kwijt te zijn (met Eva lukte dat binnen een paar dagen). Nog even lekker eten en dan…toch maar even aan de eierkoeken en de rijstwafels van mevrouw Bakker!

Heerlijk toch, om lekker toe te voegen aan onze snacklust?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij zijn ook van de mac en niet de burgerking yek.

Maar Dylano krijgt wel een happymeal maar dan met broodje hamburger die moet die kipnuggets ook niet las wij aan een broodje zitten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers