Wij zijn ook Burger King-fans. Zalig, die grillsmaak! Mijn vriend is er ook dol op! Ik krijg er al helemaal zin in, maar ik heb vanmiddag al kibbeling op!
Ik eet keurig fruit en bruine boterhammen met kaas, maar ik duw net zo makkelijk drie oliebollen op de kermis naar binnen! En zaterdag hadden we warme apfelstrudel. En ik zag bij de AH 2x4 pakken Snickers voor 2,- en heb die ook maar meegenomen…Tja, een mens moet toegeven aan zijn (vr)eetbuien. En zeker zwangere/ongestelde vrouwen toch! Ik wil na de bevalling wel netjes op gewicht komen, voor mij ligt de grens bij 60 kg, maar nu maak ik me er niet echt druk over en eet ik als ik zin heb. En jaaaaa, dat is vaak. En vooral vet en ongezond. Ik ben deze zwangerschap gek op friet mayo en van die Johma slaatjes met mayo! Niet echt Sonja B. natuurlijk, maar jammer dan! Ik ben nu 10 kg aangekomen en die hoop ik snel kwijt te zijn (met Eva lukte dat binnen een paar dagen). Nog even lekker eten en dan…toch maar even aan de eierkoeken en de rijstwafels van mevrouw Bakker!
Heerlijk toch, om lekker toe te voegen aan onze snacklust?
Groetjes Rainbow, trotse mama