Joey kent veel kleuren!

Ik ben nu zo’n twee weekjes bezig met kleuren te benoemen. De eerste kleur was geel, namelijk de zon en de maan en sterren, waar hij heel veel belangstelling voor heeft. Omdat ik daarbij zo vaak ‘‘welke kleur?’’ vroeg, noemt hij geel nu kleujl, haha! Maar verder zegt hij rood, paas, roze, blauw, groen, wit, bjuin, owanje en slat! En telkens weer heeft hij het ook goed! Ik hoor hem de hele dag kleuren benoemen, en ben helemaal trots op mijn ventje!

Groetjes Anouk

Mooie momenten zijn dat he. Ik vind ook zo grappig dat ze dit ineens ook zo goed weten. Ongeveer 1,5 maand geleden was alles bij Dani geel. En nu herkent hij de kleuren rood, blauw, geel, groen, roze en oranje.

Lilypie Pregnancy tickers

Toppie hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat goed van Joey!! Bo kan dit nu ook, hij heeft bv een lamp van de ikea als nachtlampje wat van kleur verwisselt (van groen naar blauw en omgekeerd) En een paar dagen terug toen ik hem uit bed haalde, was hij aan het spelen, en opeens pakt hij de lamp, kijkt mij aan en zegt Groen!!! En dat klopte ook want de lamp was toen groen!!
Onvertselbaar hoe snel de ontwikkeling n gaat en wat ze allemaal bij leren nu!!

liefs woezel

Wat goed!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

leuk he! rico kent ook veel kleuren echt grappig, heel af en toe haalt hij het nog door elkaar en de laatste dagen vind hij het even totaal niet interesant meer, was zeker weer 1 van de fases
hij weet het wel maar eerst was hij er zo hoteldebotel van en nu heeft ie zoiets van: ja boeien of het nou groen of blauw is
echt heel knap van Joey, vaak zijne kindjes daar wat later mee dus ik snap helemaal dat je ape trots bent!