Joey kan tellen en lezen!

Ik schrok er van… donderdag zat Joey met de afstandsbediening in zijn hand tv te kijken, ik zat voor de computer. Ik hoorde hem zeggen; ZES!!! En SBS 6 kwam er op, Toen VIEEE!!! RTL 4 verscheen, toen ACHHH!! Je raad het al, RTL8 stond er op…
Toen ben ik met hem gaan zitten en vroeg hem 1-2-3-5-7-9 er op te zetten, en hij zapte alles goed! Toen merkte hij heel wijs op dat 10 er niet bij zat! hahaha

Hij heeft een bumbaknuffel met cijfertjes op de voeten, als je er op drukt hoor je bumba tellen. Die heeft hij nu een paar dagen in bed (was ik niet zo blij mee dat papa dat had gedaan, maar pak het nu maar weer eens af) en blijkbaar is hij flink aan de studie als hij in bed ligt, haha!
Hij vind het heel leuk nu om samen te oefenen, mama schrijft en Joey leest wat er staat… Sinds gisteren leest hij ook mama-papa-joey-jessey Ben helemaal trots op mijn kleine wijze mannetje!!!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Oh wat knap van Joey enne wat een geheugen he, ze kunnen niet voor niks zo jong ook makkelijk vreemden talen leren
Morgan zingt nu ook der klaas cd mee

Groetjes,

Michèle

Wauw! Hij herkent natuurlijk de symbolen, knap hoor!

Groetjes,
M

Super van hem!!
Seth herkent alleen de 5 en de 6.
Dan komt hij met een briefje naar me toe lopen, en zegt zes, zes!! En dan moet ik die erop schrijven

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

jeeeeeeeee anouk! dat is echt bizar!
wat ontzettend knap!
alhoewel ik dacht dat je met lezen letters bedoelde en ik echt dacht: kan dat?!?!
maar je bedoelde cijfers dat is iets makkelijker lezen haha ik dacht al! maar wowww Rico nog lang niet hoor
die telt tot 3 en dat was het
ja hij telt zo: een…teee…diee…TIEN!!

Wow top hoor.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hihihi ben zo trots! Hij heeft er echt interesse in nu, hij vraagt stees bij woorden wat er staat, en een heleboel woorden ‘‘leest’’ hij nu al Mama en papa, Joey en Jessey, opa en oma, en de namen van 4 ooms en tantes, bumba, hopla en nog wat woorden Hij leest natuurlijk de letters niet, maar hij herkent wel de woorden, en zo ook de cijfers
Vanmiddag hadden we een verjaardag waar we met de bus heen gingen, en nu ziet hij overal cijfers Bus 6 kwam er aan, en later stapten we over op bus 1, en dat viel hem gelijk op Zo ook een paar huisnummers die hij zag, en hij heeft ze ook steeds goed, behalve de 6 en de 9 haalt hij nog wel eens door elkaar…

hij kan ook in de goede volgorde tellen van 1 tot 10, maar alleen op de trap… haha! We tellen altijd de treden, en hij weet gewoon welk nummer bij welke trede hoort denk ik, want als ik hem 10 rozijntjes laat tellen word het al een stuk moeilijker Dan zeggen we om en om een cijfer

Groetjes Anouk

Soooooo, ik vind het echt mega-knap! Ik heb nog nooit gehoord dat zulke jonge kindjes zoiets konden hoor? Echt heel goed. Eva zingt wel één-tee-dikke-tante-Kee, maar daar houdt het wel mee op! Joey is miscshien wel superintelligent, haha, die wordt vast een wiskunde professor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha wiskunde… ik haatte die docent vroeger! Van mij heeft hij het niet, en papa is ook niet al te best in cijfertjes
Wel het leergierige, want het is niet alleen met cijfers en woorden… Hij weet ook 11 kleuren te benoemen, en alle begrippen als in-op-achter etc. en hij vraagt ook wat de naam is van dingen die hij nog niet kan benoemen. Zo wees hij laatst naar het plafond en vroeg of dat een inne-lucht-muur is… hahahah! ik heb hem uitgelegd dat het plafond heet, en nu wijst hij overal het plafond aan en buiten zegt hij ''wolken inne lucht, nie plafond!

Groetjes Anouk

Wauw, die Joey is echt leergierig, en een slim mannetje!!
Jij zal nog veel uit moeten leggen aan hem

Seth haalt trouwens ook weleens de 9 en 6 door elkaar.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Echt ontzettend knap van Joey.

Groetjes,
Sandra

Wat goed zeg! Nikki was idd ook zo’n vluggerd, maar nu is ze gewoon “normaal” hoor Ze had destijds groep 1 maar 1 keer hoeven doen van de lerares (eigenlijk 2 keer omdat ze van december is) en dus gelijk door naar 2, maar ze was er sociaal-emotioneel nog niet aan toe. Ben blij dat ik het niet gedaan heb, want ze doet het nu uitstekend op school! Nogmaals heel erg knap van hem!!!

WAUW wat knap zeg!
echt een slimme knul!! snap goed dat je daar trots op bent!

liefs,
Rinske