Joey in de ban is

van auto’s!? Alles wat wielen heeft eigenlijk… Gisteren in de winkel schaamde ik me dood, haha! Er reed een man met een scootmobiel voorbij, en Joey begon wild te schreeuwen en te wijzen: AAA K-NGGG (Joey’s voor auto)
Hij had al wat speelgoed auto’s, maar dat waren echt van die onrealistische dingen van plastick en met ogen enzo Gisteren heb ik echte autootjes voor hem gekocht, van ijzer en hij is nog nooit zo blij geweest! Wat een succes, hij vermaakt zich er uren mee! Continu hoor je huun hun huuuun (geluid van een auto)
We hebben de ballenbak-tent weg gezet en er een tafeltje en stoeltje voor in de plaats gezet, en daar zit hij nu uren te spelen!:smiley:

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha geweldig. Enne ook fijn dat hij zichzelf weer vermaakt. Maar de speeltuin is uitgebreid dus

Groetjes,

Michèle

Aaaaa wat lief
Heerlijk he
Die mannen van mij zijn helemaal weg van raceauto`s

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Herkenbaar. Zou het dan toch in die jongensgenen zitten?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja dat bedacht ik mij ook Mriek! Joey heeft hier ook wel poppen liggen en andere roze dingetjes van Jessey, maar daar taalt hij niet naar! Eigenlijk alleen auto’s, ballen, zijn gereedschap-setje, puzzels en boekjes

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk dat hij zo gek is op auto’s. Tim is ook helemaal gek van auto’s en speelt daar al heel lang mee. Haha het 1e woordje wat hij kon zeggen was mama, maar het 2e woordjes was helaas niet papa maar auto. En nog steeds een van zijn meest favoriete woordje om te zeggen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier kon 'ie ook al heel snel ‘auto’ zeggen. Ik hoor het meer om me heen, dat jongens toch echt meer talen naar ‘echt’ jongensspeelgoed. Op het kdv hebben ze uiteraard ook poppen en poppenwagens en keukentjes etc., maar Erik doet er niets mee. Hij is echt alleen maar bezig met rijden op de auto’s en spelen met de kleinere auto’s. Nou keek 'ie vanmiddag wel heel geïnteresseerd naar een reclame van Baby Born op televisie, dus misschien is dat het begin van andere interesses?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat heerlijk zo’n jochie he!! Ik verbaas me er gewoon over dat dat er automatisch in zit! Nick was ook altijd gek van speelgoed auto’s maar sinds kort is hij helemaal weg van de auto van mama en de auto van papa… Het probleem is dat hij dan ook echt in de auko(auto)mama titten wil of die van papa en dan achter het stuur. Hij is er niet weg te branden dan. Overal waar we op visite gaan moet Nick in iedere auto even gezeten hebben. Hij weet ook al precies de autosleutel erin te krijgen en de schakel weet hij ook te vinden… Hij heeft dus duidelijk de automanie van paps overgenomen

Groetjes Bianca

Hier ook een echte autogek!!
Maar wat je zegt, alles met wielen: de bus, vrachtwagens, scoormobielen en graafmahines is hij helemaal weg van Hij wordt dan ook helemaal wild, en ziet ze echt van heinde en verre!
Vanaochtend in de creche (kerk) heeft hij metgereedschap gespeeld

Leuk hè?! Die echte jongensdingen?
Liefs, Anne

Hier nog geen echte autofreak
Hij speelt overal maar 5 minuten mee Ik denk dat ik een chefkok krijg want het enige waar hij langer mee speelt is met potjes en pannetjes ed.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier ook een auto-gek!
Ik hoor hier constant voem voem (vroem vroem)
En als hij ze dan moet afgeven is het kot te klein haha.

Volgens mij stoten we hier op een theorie

Liefs
Tanja

Nora is ook helemaal autofanaat!

Ze zegt al best lang autoes als ze een auto ziet, sinds een week is het echt ‘auto’. Ze heeft ook auto’s om mee te spelen (wel van plastic) en daar vermaakt ze zich prima mee.

Gelukkig speelt ze ook veel met haar pop en is ze helemaal idolaat van schoenen en tassen, dus ze is echt een meisje hoor!

Liefs

@Liske: ik dacht al, daar gaat de theorie dat het genetisch is bepaald dat jongens autofanaat zijn en meisjes van poppen houden…gelukkig houdt Nora ook van poppen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Geldt dan andersom ook. Nick is gek op de babypop (was van mij vroeger). Komt eigenlijk door de Bumba dvd. Daar zit ook een baby in die een ballon krijgt. Nu geeft Nick zijn babypop ook constant een ballon.
Ikzelf heb vroeger ook veel met autootjes gespeeld hoor!!

Groetjes Bianca

Hier ook een kleine die van zowel auto’s als poppen houd, het is maar hoe d’r pet staat! Maar wat mama minder leuk vind is dat auto’s altijd over mama’s lichaam, vooral d’r benen en haar moeten rijden, voor wat voor reden dan ook, ipv op de grond! Doe mij dan die poppen maar, daar heb ik zelf dan minder last van! hihihihih

@malawimamajada: haha het is alsof je het over de mijne hebt dat van over die benen en haren rijden. Ik word er stilaan orendul van, lol

Morgan heeft sinds een paar dagen dat ze bij letterlijk elke auto auto zegt enne als er een ambulance, politie- of brandweerauto voorbij komt met sirene doet zij tatu tatu tatu. Hebben wij haar niet geleerd, maar hier ook in de ban van auto’s ineens.

Groetjes,

Michèle

Hier wordt ook overal overheen gereden
En Seth zegt sinds kort aut tegen de auto’s.

En als er de tram, bus of vliegtuig of sirene langs komt zegt hij O, en doet zijn vingertje in de lucht, haha en gaat hij stil zitten luisteren.
Hij weet precies hoe het allemaal klinkt.

Liefs, Anne

hahahaha
wat gaaf!
rico is ook in de ban van auto’s.
laten we ze een keer samen aaa-k-nggg hunnnhunnnen en broemmmbroemmen
echt heel gaf!

haha weg met de ballenbak?
als je er niks meer mee doet wil ik m wel hebben nee grapje het is hier al zo klein en rico gooit nogal graag dus… maargoed hij zou het wel geweldig vinden!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker