Joey een ballenbak heeft?

Papa is een weekendje weg met een vriend van hem. Toen ze gisteren even boodschappen gingen doen voor hun weekendje, zag hij in de supemarkt een tentje met 250 ballen Die kon hij niet laten liggen, dus nu hebben we hier een tent in huis staan met allemaal ballen
Joey had bij mijn ouders gelogeerd en kwam vanmorgen weer terug. Toen hij de tent zag werd hij gelijk enthousiast en begon helemaal te trillen en liep rood aan!!! Zo blij was hij, hahaha! Hij vind het helemaal gewledig en schreeuwt de hele dag al keihard bal bal! Hij duikt er in, rolt er in en gooit ermee, helemaal wild en hij trilt steeds helemaal van opwinding, hihihi!
Toen Danny gister belde dat hij een cadeautje voor de kinderen had en vetrelde dat het een ballenbak was, was ik eerst niet blij! Het lijkt hier zo langzamerhand wel een speelparadijs in de woonkamer, en ik zag me al telkens al die ballen opruimen, maar bij het zien van zoooooo’n blij kind ben ik nu ook blij met de ballenbak

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk, hoe Joey reageerde! Ik ga het onthouden, vind het een leuk idee.

En hem gewoon leren meehelpen met opruimen hè, daar gewoon een leuk spelletje van maken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk hè, Dylano heeft het in een zwembad als krab die je ook binnen kunt zetten. Dus zomers met water erin en 's winters gewoon binnen. Moet wel zeggen dat hij niet altijd staat hier, is al weer een tijdje gelden, kan hem ook wel weer is opzetten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Nou daar valt niet veel meer aan te leren Tot nu toe dan he… Zodra er een bal uit valt roept hij keihard oooooh Och! en gooit hij hem gauw weer in de tent Ben benieuwd of dat zo blijft!
Tis echt een hele leuke tent, 1,5 meter hoog met een puntdakje en 6 kantig 1 meter doorsnee, maar je vouwt hem zo in en dan past het in een tas. Hij komt van de Lidl 30 Euro…

Oh jammer dat ik geen liddle in de buurt heb want het klinkt geweldig en ik zie Joey al helemaal staan stuiteren. Heb je foto’s???

Groetjes,

Michèle

Ja Danny had wat foto’s gemaakt vanmorgen, maar die heeft zijn telefoon natuurlijk mee Hij zou ze vanavond naar mijn mail sturen, dan zet ik ze op hyves, wil jij ze dan in dit topic zetten Michèle?

hee dat is gaaf!
rico is enorm gek van ballen!
ik ga ook eens kijken bij de lidle echt supergaaf!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Anouk ja tuurlijk zet ik ze er voor je in. Geef maar een gil op me hyves of per mail dan gaat ik aan de slag

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat ie er zo blij mee is!
Jessie heeft ook al een tijdje een ballebak maar die besloot om in zowat elke bal te bijten haha en dus waren alle ballen ingebeten nu heb ik de ballen uit het tentje gehaald en er wat ander speelgoed in gedaan dat vind ie ook leuk!

Groetjes!

@Anouk: goed opgevoed, die Joey!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Michèle
Foto’s staan op hyves hoor! Bedankt alvast

Wow het is echt een succes zeg… Ik heb geen kind meer aan hem! Inmiddels liggen ook zijn knuffels erbij in, die mogen meespelen

Hierbij de foto’s van joey in de ballenbak

Groetjes,

Michèle

Dankje Michèle!

Wat leuk!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Geen dank anouk en het zijn hele leuke foto’s vooral die laatste. Morgan kan ook zo’n gezichtje trekken als ze helemaal in der element is.

Groetjes,

Michèle

Hee wat een leuke foto`s Anouk, geweldig hoe zon kleintje plezier kan hebben met gekleurde ballen :smiley:
Ik denk dat ik ook maar zoiets haal voor Noahs verjaardag! :smiley: SUPER

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat ontzettend leuk!~
En inderdaad netjes opgevoed die Joey.
Jammer dat wij zo’n klein huis hebben, want ik denk dat Seth het ook geweldig had gevonden

Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wat geweldig leuk zeg!
Ik zeg net tegen mijn man zullen we die ook kopen. Ach we hebben als zo veel we moeten ook niet te veel kopen.
Maar ik geloof dat mama het wel gaat doen Is toch super ook voor buiten dadelijk!
Geldt die aanbieding nog steeds? We hebben ook geen lidl hier maar ik kan mijn ouders natuurlijk wel eventjes de opdracht geven om het te gaan halen

Groetjes Bianca