Geheel tegen mijn principes in, maar we hebben wel erg om hem moeten lachen, en hij zelf ook!
We waren een heel eind aan het wandelen, en we hadden een flesje voor Jessey mee, en voor onszelf allebei een blikje cola. Voor Joey had ik ook een tuitbeker klaargezet, maar die is om de een of andere reden niet in de kinderwagen mee gegaan…
Toen wij eenmaal ergens op een bankje zaten trok papa zijn blikje open terwijl ik Jessey de fles gaf, en toen wou Joey ook drinken… Nergens te vinden dus die beker en dat zorgde voor een groot drama… Ik kon me ook wel voorstellen dat hij enorme dorst had, want hij had chipjes gegeten tijdens de wandeling!
Nou ja, dan maar een beetje cola… Uit een blikje laten drinken vind ik eng ivm snijden, dus Jessey’s fles min of meer omgespoeld met cola, en toen daar wat voor Joey in gedaan… Hahah! Je had dat koppie moeten zien! Ik lig weer dubbel als ik er aan denk! Bij elk slokje zei hij AUW!!! LEKKAH! en hij was helemaal trots dat hij het drinken van ons mocht hebben, haha!
Thuis aangekoen vroeg hij weer om cowa, maar hij nam ook genoegen met een tuitbeker ranja Gelukkig maar, ik was al bang dat hij nu elke keer cola zou willen!
Groetjes Anouk