Joey boos!

Joey is boos, de hele dag al, en dat laat hij horen ook! Hij moppert continu en is alleen blij als je hem overdreven vermaakt. Dan schatert hij het uit, maar zodra hij even geen aandacht krijgt is het weer brommen geblazen… Hij is 7 en een halve maand, zal het een sprongetje zijn? Hij klinkt echt gefrustreerd, maar ik begrijp niet waarom
Ik voel me trouwens wel heel dom… Wij waren net aan het eten, en Joey bleef maar mopperen en schreeuwen, huilen kan je het niet noemen. Ik dacht dat het hetzelfde was als de rest van de dag en negeerde het maar zo veel mogelijk. Er hing een zuur luchtje om hem heen, maar dat kwam volgens mij door de yoghurt die hij had gegeten en een beetje weer had uitgespuugt op zijn truitje. Ik was van plan om hem direct na ons eten naar bed te brengen, dus liet hem even zo zitten. En toen ik hem in bad deed zag ik wat hem zo dwars had gezeten, het arme kind zat onder de poep, en zuur stinken! Dat luchtje kwam dus niet van de yoghurt, ooooh het arme ventje, ik voel me er zo rot door Hij kon er dus niks aan doen… Normaal check ik altijd of hij gepoept heeft als hij jengelt, maar nou was hij dus vandaag de hele dag al zo lastig, en bovendien had hij al twee keer gepoept! Gelukkig Isd hij na het badje en de fles als een blok in slaap gevallen in zijn bedje…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/buIhp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/yh94p2.png" alt=“Lilypie Expecting a baby Ticker” border=“0” /></a>

Mopperen en een zure luier.
Dat klinkt alsof er een tand of kies op komst is.

M.

klinkt idd als een tandje, als die zo dwars zit kan dat behoorlijk wat mopperuren opleveren.

liefs,
Rinske

Hmmmm er is net een tandje door, de eerste! Sinds 4 dagen is er een klein puntje te voelen. Hij heeft er helemaal geen last van gehad, zou dat dan nu gaan komen nu hij er al door is? Ik vond het wel vreemd dat ik verder niks heb gemerk aan zijn gedrag of luiers met die tand die er nu door is. Maar misschien komt dan nu ook de tweede en heeft hij daar wel last van…

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

ik denk dan inderdaad dat er misschien gelijk een tweede aankomt, wanneer het tandje door is kunnen ze er eigenlijk geen last meer van hebben. Hoeft ook allemaal niet natuurlijk kan ook heel goed de sprong zijn.
Tja konden ze maar praten hahaha zou toch een stuk makkelijker zijn dan wisten we t zeker.

liefs,
Rinske

Een combi kan ook natuurlijk. Rond deze periode hebben ze wel eens last van 3 h dagen

Groetjes,

Michèle

Nou volgens mij is de tweede tand ook door. Het is alleen geen scherp puntje zoals de eerste, maar een ribbeltje… Kan dat ook? Of zit er dan nog net een vliesje overheen? Ik kan het niet goed zien of voelen. Hij heeft nu een hele rode wang die ook helemaal warm is, maar toch is hij al weer een stuk beter te spreken. Hij heeft vanmorgen wel 3 kwartier bij ons in bed gelegen, heel rustig, hij was echt aan het genieten om zo lekker warm en rustig bij papa en mama te liggen Schattig!

Niet ieder tandje komt hetzelfde door was bij dylano ook niet de ene keer is het een puntje en de andere keer een karteltje

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Oke dan, dan zal het vast een tandje zijn Jeetje wat gaat dat snel zeg, zo achter elkaar!
Voel me wel een beetje stom dat ik dacht dat hij er geen last van had, hoewel hij ook echt niet vervelend is geweest toen hij de afgelopen week met die dikke bulten op zijn tandvlees liep… Het zal inderdaat wel een combinatie zijn van sprong en tandjes, en dan gisteren die zure luier…

Hopelijk gaat het vandaag beter met hem!! Misschien kan je er anders wat opsmeren ofzo…

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

het lijkt ook wel of de tandjes en de sprongen gelijk opgaan. Dylano had met 5 maanden de eerste 2 en zat inderdaad ook maar een dag tussen en nu is nr 7 en volgens mij 8 op komst pffffffff.

Groetjes Michelle

zo hey! Dan heeft íe al een behoorlijk mond vol Haha! Wij dachten met 5 maanden ook al dat er een tandje aankwam, maar nu pas is het echt begonnen.

bijt ook zo leuk (NOT)

Groetjes Michelle

Huh? Hoe kan dit topic nu ineens een andere titel hebben? Ik had toch ikkeben boos er neer gezet…?

Misschien leek het net of er bedoeld werd dat Ikkeben boos was. Zo interpreteerde ik de titel namelijk toen ik hem voor het eerst zag. Dus mogelijk is dat de reden waarom de titel gewijzigd is, want Ikkeben is niet boos.

Groetekes, Sje

Ahaaaa! Sorry Ik bedoelde het alsof Joey het zei, dus Joey zegt; ‘‘ikkeben boos’’

Dat bleek inderdaad uit je eerste berichtje in het topic.

Groetekes, Sje