Hoi hoi,
FANTASTISCH nieuws op ons front. Veronica wilt pertinent niet meer laten merken, wanneer ze dr luier vol pompt met niet al te lekkere dingentjes, dus het potje stond achter de grote plant weg gestopt. En uiteraard, iedere keer als ze weer een vieze luier verschoont moet krijgen, dan zeg ik weer (wetende dat ze dus een hekel aan luiers verschonen heeft)“Ja, meid, dan moet je het op het…??” en dan zegt zij braaf “potje doen…”. Juist ze weet het, maar wilt het gewoon nog niet. Oke, dan niet, ik maak er geen drama van. Zo ook straks weer. Weer vieze luier (met een stank waar je u tegen zegt, nog rustig zeggen dat ze geen volle meur luier heeft haha) en ik weer verschonen en weer hetzelfde zinnetje. Heeft ze net dr broek weer aan, gaat telefoon. Erg belangrijk telefoontje en intussen zegt Veronica, terwijl ze mij aan kijkt “poepen?” en begint aan dr broek te sjorren. Ze haalt zelf het potje achter de grote plant vandaan, rukt de luier van dr billen af en gaat zitten. Ik zit nog altijd met die belangrijke man aan de lijn en gebaar met mijn duim omhoog naar mijn wijffie, dat het goed is. Ik handel heel super snel telefoontje af en dan staat ze op en… .JAAAAAA een echte drol in het potje hahaha. Joepie de poepieeee (letterlijk). Zij trots, ik nog trotser. Oma bellen, tante bellen. En allemaal vol trots op die griet. Dit was zo mooi dat ze dus iedere keer weer op potje ging zitten en ook iedere keer een piepklein poepje er uit kreeg. Oke, dit vond ik nu ook weer niet de bedoeling. Ze probeerde ook nog een plasje, maar die ging er naast… Geen punt, beginnersfout he.ff onderbreking. Beide kids willen neit naar bed meer en zitten nu hier. Veronica kijkt ongelukkig want lucas zit nu op schoot en niet zij. In ieder geval, waren we trots dus. Minpunt was wel dat die grrr hond haar poepje op at!!! Ja, dat is goor en vies, maar vooral niet leuk omdat we dus poepje samen door zou spoelen. Nou ik ga de kids maar eens proberen aan het slapen te krijgen. Ze zijn erg verkouden, hopen dat het lukt!!
groetjes Monique