Kzal ff beginnen met wat meer te vertellen hé voor ik verder ga op die joepiee jaja kweet t kben stout hahaha
Bon ik ben dus Jolien ik woon dus in België, in Oost-Vlaanderen, Beveren namelijk, ik ben 20jaar (net geworden) en ben getrouwd met Steven samen hebben we een dochtertje Ayla, die nu net 21maandjes is…
Steven moet voor zijn werk vaak naar het buitenland (hij werkt bij dredging voor de mensen die dit kennen, is hetzelfde als ‘De Nul’) hij zit nu in Qatar (in de verenigde emiraten ligt dit vlak tegen Iran en Irak endie toestanden ginder maar niet beginnen panikeren het is er veilig) normaal kwam hij vandaag (woensdag 7september) naar huis (hij is weg sinds 27juli) met andere woorden hij is steeds 6weken weg daarna is ie wel 6weken thuis, maar hij komt nog niet naar huis
ze vinden namelijk niemand om hem te vervangen en dus moet hij 10dagen l anger blijven normaal 4weken maar dat wilde hij niet omdat we 25september op reis vertrekken…dus 10dagen…volgende week vrijdag komt hij dus naar huis…
Nu mijne joepiee ik ben al een tijdje aanhet “zagen” achter een tweede kindje, en vandaag kreeg ik een smsje van mijn liefste…dit stond erin:
"schatteke…ik weet dat je bijna je strip (van de pil dus) kan weggooien (moet dus bijna mijn regels gaan krijgen jaja mijn ventje houd het allemaal goed bij hahaha) en dus zou ik je willen vragen…om daarna geen nieuwe te beginnen…zodat we tegen dat ik thuiskom…de natuur zijn gangetje kunnen laten gaan. Ik weet dat je uitkijkt naar een tweede kindje dus gaan we er maar voor!!
Jullie kunnen jullie dus echt niet inbeelden wat het met me deed zo’n smsje krijgen hahaha kan he tniet uitleggen maar ben SUPER SUPER SUPERBLIJ!!!
Voila dit moest ik eventjes kwijt
Veel liefs
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Happy Jolientje
Mama van een klein lief deugenietje