Joepieeeee

Kzal ff beginnen met wat meer te vertellen hé voor ik verder ga op die joepiee jaja kweet t kben stout hahaha

Bon ik ben dus Jolien ik woon dus in België, in Oost-Vlaanderen, Beveren namelijk, ik ben 20jaar (net geworden) en ben getrouwd met Steven samen hebben we een dochtertje Ayla, die nu net 21maandjes is…
Steven moet voor zijn werk vaak naar het buitenland (hij werkt bij dredging voor de mensen die dit kennen, is hetzelfde als ‘De Nul’) hij zit nu in Qatar (in de verenigde emiraten ligt dit vlak tegen Iran en Irak endie toestanden ginder maar niet beginnen panikeren het is er veilig) normaal kwam hij vandaag (woensdag 7september) naar huis (hij is weg sinds 27juli) met andere woorden hij is steeds 6weken weg daarna is ie wel 6weken thuis, maar hij komt nog niet naar huis ze vinden namelijk niemand om hem te vervangen en dus moet hij 10dagen l anger blijven normaal 4weken maar dat wilde hij niet omdat we 25september op reis vertrekken…dus 10dagen…volgende week vrijdag komt hij dus naar huis…

Nu mijne joepiee ik ben al een tijdje aanhet “zagen” achter een tweede kindje, en vandaag kreeg ik een smsje van mijn liefste…dit stond erin:
"schatteke…ik weet dat je bijna je strip (van de pil dus) kan weggooien (moet dus bijna mijn regels gaan krijgen jaja mijn ventje houd het allemaal goed bij hahaha) en dus zou ik je willen vragen…om daarna geen nieuwe te beginnen…zodat we tegen dat ik thuiskom…de natuur zijn gangetje kunnen laten gaan. Ik weet dat je uitkijkt naar een tweede kindje dus gaan we er maar voor!!
Jullie kunnen jullie dus echt niet inbeelden wat het met me deed zo’n smsje krijgen hahaha kan he tniet uitleggen maar ben SUPER SUPER SUPERBLIJ!!!

Voila dit moest ik eventjes kwijt
Veel liefs
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Happy Jolientje

Mama van een klein lief deugenietje

oh wat tof voor je!!! zal voor je duimen dat het vlug "raak “” is en dat jullie achter een tijdje jullie tweede wondertje mogen verwelkomen…

liefs jessica, &

Kan me voorstellen dat je een gat in de lucht sprong toen je het sms-je las! Gaaf! Ben helemaal blij voor je
Wel jammer zeg, dat hij nu 10 dagen langer weg moest blijven
Maar gaan jullie samen nog op vakantie? (omdat je iets zei over de 25e op reis ofzo)
Ik hoop in ieder geval dat je ons snel kan melden dat je weer zwanger bent!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja we gaan inderdaad 25september naar Kreta voor 14dagen…daarom dat hijdus ook niet 14dagen kon langer blijven en eigelijk wilde hij hetook niet daarom dat hij zei ik wil maximum 10dagen langer blijven (eigelijk heeft hij gezegd dat we volgende zondag alop reis vertrekken HAAHAHA)
Ik kijk enorm uit naar die reis…ik dacht namelijk dat het er niet van zou komen omdat we nog maar net een huisje hebben gekocht enzo…maar gelukkig heb ik toch nog eentje kunnen vastleggen…

Oooh heerlijk zeg, lekker naar Kreta!
Heel veel plezier alvast!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

dank je bieb…(k)

Lang leve de sms-jes whahahaha. Jee super zeg, hihihi ,maar gauw aan de klus als ie terug is. Een vakantie zal jullie dan zeker goed doen. Heel veel plezier hoor zowel met de vakantie als met het klussen hihihi.

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Oh wat leuk, hopelijk 'schiet’is snel raak

Veel klusplezier

Groetjes Nathalie & Co

Inderdaad lang leven de smsjes
Super leuk meid
Zal het maar zo zeggen
Heel veel klus plezier
En natuurlijk hoop ik ook dat je ons snel kan vertellen dat er weer een wondertje op komst is
Het word druk hier bij ikkeben met kindjes
Gezellig hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

khoop het ook hoor dat het snel RAAAAAK is en natuurlijk zal ik het komen vertellen hihihi

wat betreft die lang leve de smsjes ja inderdaad heleen hetis voorlopig het enige contact met mijn ventje maja beter dat dan niets…over een jaar had hijnog geen gsm van het werk en mocht hij gewoon maar 1keer in de week bellen, maar nu zijn rang is verhoogd naar werfleider, heeft hij een eigen gsm JOEPIEEE
Het is soms wel niet zo makkelijk maja…tis tleven hé

wij gaan naar analipsi
20km van de vlieghaven Heraklion…tis de eerste keer dat ikga vliegen spannend spannend maar kijk er enorm naar uit!!!