Joepieeeee sneeuwwwwwww

zo de jongens zijn nu buiten,met de overburen aan het sneeuwballen gooien

het is dat ze nog net wilde eten om 5 uur anders had ik ze nu nog niet binnen

hoe is het momenteel bij jullie

hier kunnen ze het niet aan strooien dus de wegen zijn wit,een enkele auto rijd nog door de straat,verder heel erg rustig op een normale drukke weg

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou hier in het noorden is het roetsie koud. Het waait vreselijk hard, buiten is niet te wezen. Het sneeuwt (nog) niet maar de sattelietbeelden zien er niet best uit! Gelukkig kwam schoonmoeder vanmiddag en heb ik boodschappen gedaan en hoef ik er (gelukkig) niet meer uit voor de jaar wisseling. Lekker bij de kachel dus. Erg he?
Groet,

Ellentje

Bij ons is het wit, winderig en gelden er waarschuwingen voor gladheid.

Kouddddddd is het hier! (Lelystad)
En geen sneeuw hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hier in het noorden is het nog steeds wit, sinds maandag al en het is nog steeds niet weg, en als ik zo naar de weerberichten luister dan word het er niet beter op.

ze verwachten hier ijzel regen sneeuw hagel harde wind van alles een beetje.
Tot nu toe waai het hier fink en het ijzelt en het is KOUD!!! brrrrrrr…

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ja de sneeuw heeft nu het noorden ook bereikt! En het waait nog steeds hard!
Kids liggen lekker met een kruikje in bed.

Ellentje

het is hier in hengelo koud, winderig maar nog niet mega veel sneeuw
stond net buiten met de kids sterretjes af te steken maar poehee zonder muts was het niet te doen

groetjes Kim, mama van

en

Hier ook sinds maandag wit, alleen nu word de pak een heel stuk dikker, het sneeuwt als een gek, en koud brbrbrbr!

Groetjes Nathalie & Co

deze is een uurtje geleden gemaakt en het sneeuwt hier nog steeds

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik had me dus vergist (of eigenlijk was het een kwestie van niet goed opletten ) want hier sneeuwt het dus ook al een tijdje (ook al zei ik net dus van niet )
Het is alleen hele lichte sneeuw (kleine vlokjes) maar het gaat wel behoorlijk hard.
Hoop voor Steef dat het er morgenochtend nog ligt enne…'s middags mag het wat mij betreft wel weer gaan dooien dan

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)