Joepiedepoepie!

Ian zegt Mama!!! echt, echt, echt waar!!! Heerlijk. Mamamamamamamamamama!!!

hahahahahaha, werd het tijd ofzo??? of zei hij verder nog helemaal niets???

Kussies

Ooooohhhh, kan je niet effe met Ian bij ons langskomen? Stephan is al 17 maanden en zegt nog steeds alleen maar: “Pappa” (vind pappa niet erg natuurlijk!!).
Maaarrrre…“Mamma” zou ook weleens leuk zijn !!! Hij vertikt het alleen. Elke keer als ik “Mamma” zeg dan zegt hij hard lachend PAPPAAAAAA !!
Wie weet kan Ian het hem even leren???

Liefs, Bianca

Nou, hij zei wel af en toe wat, maareh, nog niks “zinnigs” hahahaha!!! Maar af en toe zei hij wel mamamatatatata, en papapatetete, maar dat was niet echt echt, vonden wij. Bieb, flink oefenen, de aanhouder wint!!! mmmmmmmmmmmammmmmmmmmmma, en dat dan 10000 keer per dag?? het kwartje zal heus eens vallen. Tegen die tijd dat Stephan het zegt, heb je zo genoeg van die titel, omdat je het zo vaak al hebt voorgezegd, dat je denkt:Oke, papa klinkt ook wel leuk, hahahahaha!!!
Maareh, alle gekheid op een stokje, Ian zei het m.i. ook niet echt gericht hoor.Hij zei het meer tegen floep (zijn knuffie) Maar ik was, en ben nog wel helemaal hieperdepieper ervan!!! zo leuk!!!

hihihihih Leukkkkkkkkkkkkkkkkk! geniet ervan!

Liefs, Els

Hmmm…hoe vaak per dag dacht je dat ik mmmmmmammmmma zeg??? Méér dan 10000 keer hoor, ha, ha,ha !!! Zelfs Stephan lacht mij erom uit! Nou, tegen de tijd dat hij mamma zegt (en los loopt!) horen jullie het wel,hoor!
Enne…Corrine…wees jij maar lekker hieperdepiep hoor! Ik vind het super-leuk voor je! Geniet er maar van! Ze zeggen tegen mij altijd (als “troost”) dat ik na een tijd het woordje mamma niet meer kan horen. Nou, ik weet het zo net nog niet hoor! Volgens mij BLIJF ik hieperdepiep als het zover is. We zien wel!
DOEOEIIII (Zucht, beetje melig…sorry!)

Groetjes, Bieb