Joepie!


#1

Mijn man wist en riep het al anderhalve week maar de afgelopen twee dagen hebben de testen het ook bevestigd: we zijn zwanger!

Ik vroeg al een week of twee aan manlief of hij het op de gang ook zo vond stinken. Daar staat de kattenbak en het “stinkt” er gewoon naar pies. Dat is dus niet zo want de bak wordt regelmatig verschoond maar toch zegt mijn neus dat het stinkt. Ik ruik mensen hun lichaamsgeur veel sterker als anders . Eet me een slag in de rondte, mijn borsten doen al zeer als je er naar kijkt, moe, moe, moe, moe en had ik al gezegd moe? Maar jeetje, wat zijn we gigantisch blij met dit nieuwe mupje in wording! Het is allemaal weer enorm spannend en er gaat veel door mijn hoofd: hoe gaan we dit en dat en zus en zo regelen… Maar komt tijd, komt raad. Het belangrijkste is dat ons kindje welkom is en in een nest vol liefde terecht komt.


#2

wauw super leukk,
Gefeliciteerd, helemaal leukk! En die moeheid, er komen betere tijden
Geniet van het kleine wondertje.
Hoeveel weken ben je nou precies??

Groetjes,


#3

Dat is nog eens goed nieuws!
Gefeliciteerd! Ik ga ervanuit dat het nog heel pril is, aangezien je net de testen gedaan hebt? Spannend hoor, ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en je een onbezorgde zwangerschap mag hebben waar je volop van kan genieten, toch weer een hele speciale periode!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#4

Wat een feestelijk nieuws op mijn verjaardag!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker genieten!

Groetekes, Sje


#5

Dank jullie wel! Ik ben een week of 5 zwanger nu. 19 Augustus eerste echo…


#6

Gefeliciteerd


#7

Gefeliciteerd! Een fijne zwangerschap met hopelijk niet te veel kwaaltjes!

Liefs Michelle


#8

Dank jullie wel


#9

Wat super!

Gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#10

Superleuk bericht! Zwangerschapsperiode kan zwaar zijn, maar probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten! Succes met de echo over een tijdje!

Geniet van Elke dag!


#11

En…hoe was de eerste echo?

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#12

Mooiiiiii!!! We zijn waarschijnlijk 10 weken zwanger. Over 2 weken opnieuw echo want het kindje lag te slapen en in dusdanige houding dat ze niet heel gericht metingen kon uitvoeren. Dus… verplicht nog een keertje naar ons kindje kijken 4 September. Zooooooooooo vervelend

Nu ik het kindje gezien heb op echo, denk ik dat het een jongetje is. Nee, niet dat ik iets gezien heb. Gewoon puur gevoel!


#13

Haha, lekker eigenwijsje dus
Fijn dat het er in ieder geval wel goed uit zag.
Nooit vervelend, nog een echo! (Alhoewel ik heb er inmiddels 8 gehad en het begint redelijk ‘normaal’ te worden nu )

Liefs, Anne


#14

proficiat!! Wat een leuk niews!! Ik vond echo’s nooit zo fijn… altijd koud brrr en ik vond het een beetje eng maar wel heel fijn dat je de eerste al hebt gehad! Heel veel plezier nog van de zwangerschapsperiode! Geniet er maar flink van. Liefs P


#15

gefeliciteerd! ik ben nu 4,5 maand zwanger van m’n eerste en ik vind het tot nu toe een geweldige ervaring!
Gr anke


#16

Gefeliciteerd alles! Ik mag me ook aansluiten, vandaag 14 weken zwanger van ons 2e wonder !

Zwanger van nummer 2 !!


#17

Ik bedoelde dus allen Ipv alles

Zwanger van nummer 2 !!