Joepie

damens,

ik kan jullie verstellen dat ik net een zwangerschapstest heb gedaan en deze gaf een dikke POSITIEF aan.
ben zo blij!!!
maar kan het nog niet geloven hahaha

groetjes gytha

oh wat leuk nieuws, van harte gefeliciteerd. Weet je zelf ongeveer hoe lang je al zwanger bent van je wondertje??

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gefeliciteerd!!!

Liefs Elysa

Oh wat super zeg! Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet ervan! Je houdt ons wel op de hoogte he?! Wanneer ben je uitgerekend!

Groetekes, Sje

namens mij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.
en geniet er zeker van .

gr de mama van leyla

veronique daniels

gefeliciteerdddddddddddddddddddd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi Gytha,

Ik wist niet dat je nog een kinderwens had. hihi, leuk hoor.
Van harte gefeliciflapstaard

Groetjes van Miranda

He Gytha,
Gefeliciteerd. Wat een leuk nieuws! Geweldig!!!Wist niet dat je met zwanger worden bezig was! Echt leuk!!! Krijgt Lieke een broertje of zusje erbij!!!Denk dat ze dat wel leuk vind. Vind het echt geweldig voor je/julie Ben je al erg misselijk?
groetjes chantal

Chantal

we waren er net mee bezig en dachten ach we zien wel wanneer het geluk ons toeslaat en jawel hoor 2 weken overtijd dus getest vandaag, en positief!
Ongeloofelijk wat een wonder weer zeg! Ja en erg leuk voor lieke.
Ben niet misselijk maar sinds 3 dagen erg moe dus had wel weer een vermoeden! haha
Bij lieke ben ik ook niet ziek geweest dus hoop nu weer niet!
Heb net even op internet uitgerekend wanneer ik uitgeteld zou zijn en volgens internet 17 april! Ben dus 6 weken maar had een onregelmatige menstruatie dus zou ook anders kunnen zijn.
Maandag even langs de huisarts.

groetjes een blijde pap, mama en lieke

super meid, geniet ervan.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

O heerlijk, geniet ervan en mega gefeliciteerd. Ik ben 13 april jarig, dus we zullen zien hahaha.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gefeliciteerd meid en geniet ervan

Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

O wat leuk dat is drie dagen voor mijn verjaardag 20 april!Mischien wordt hij/zij wel op mijn verjaardag geboren haha. Dan wordt het sterrebeeld ram! Fijn dat je niet misselijk bent. Moe zijn is ook niet leuk maar ja je weet inmiddels je krijgt er wat moois voor terug.Wel te weten: gebroken nachten. haha grapje. Echt geweldig dat je zwanger bent!groetjes chantal

Chantal

Gytha,

Is wel grappig, als je tweede kindje geboren wordt zit er precies twee jaar tussen je twee kindjes. Bij ons is dat precies hetzelfde en wij vinden dat erg leuk

He gefeliciteerd! Leuk joh, en wat fijn dat je (nog) niet misselijk bent. Geniet er van!

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Gefiliciteerd

lon106

zo wauw wat leuk .van harte gefeliciteerd .en geniet er van

groetjes marielle mama van tanja

bedankt voor al jullie felicitaties!
ben ook zo blij!!! wat een wonder toch he!
ach moe zijn heb ik er voor over!
lieke is dan nog net geen 2 dus wel een leuk leeftijdsverschil vinden wij.

ga er zeker van genieten. en als ik zeg tegen lieke waar is mama’s baby wijst ze AL NAAR MIJN BUIK! zo leuk he 2x gezegd en ze snapt het meteen he! ons bijdehandje haha

groetjes gytha

Gefeliciteerd meid
En geniet er lekker van

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin