Joepie

We hebben een nieuwe camera besteld. Hij komt morgen en het is geworden wat ik op het oog had. Whahahaha Daan heeft 2 dagen zitten internetten om te vergelijken. Dus nu kan ik hopelijk gauw weer toffe foto`s maken jippieeeeeeeeee !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hihihi, je hebt dus je zin gekregen min of meer
Gaaf joh!
Nou, ik zit al te wachten op supermooie foto’s van de kids hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Whahahaha yep. Nou als ie met een betere was gekomen voor dat geld, dan had ik het ook prima gevonden. Maar kan me wel lekker verkneukelen dat ik meteen binnen 15 min wist wat ik wilde en nu na 2 dagen onderzoek ( door Daan dan ) ook blijkt dat ie de beste is voor die prijs hihihihi

heeeeeeee gaaf zeg,kan je heerlijk heel de dag leuke foto’s maken van je 2 mooie kindjes

Eventjes een gewillig model om de camera uit te proberen whahahaha

mooi mannetje die foto model van jou hihihiih

en mooi helder is de foto,welke camera heb je nu eigenlijk genomen

Lekker manneke blijft het toch!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Samsung digimax A5. Via internet las ik er alleen maar toffe reacties over. Ik vond er ook foto`s die met deze camera waren gemaakt en die vond ik toppie. Er waren alleen maar opmerkingen over de batterijen ( de bijgeleverde zijn gewoon niet sterk genoeg ) maar ik heb hier 2 sets liggen die drie keer sterker zijn. Tot nu toe nog dik tevreden zeker voor die prijs, maar ik moet me er nog eventjes verder in verdiepen.

op een regenachtige dag lekker in het boekje lezen hoe alles werkt

ff gespeikt op de site maar dat is een mooie camera,lijk me ook lekker in de hand niet zo groot

nou we wachten met smart op hele mooie foto’s van je 2 foto modellen

Gewijzigd door - bianca4 op 20 Aug 2005 13:17:41

quote:
maar ik moet me er nog eventjes verder in verdiepen.

Daar heb ik nou nooit geduld voor
Wij hebben onze digitale camera al ruim een jaar en ik heb nog steeds de gebruiksaanwijzing niet gelezen

ik ook niet hoor hiihihih
laat ik mooi aan hans over,die verteld het maar in het kort aan mij

Ik probeer gewoon een eind raak en meestal lukt het dan wel

zo doe ik het ook hoor hihiihih,net zo makelijk

Ik ga eerst ook me suf friemelen aan zo`n ding, maar dat Daan nu al dus zit er effe niks anders op dan netjes het boekje te lezen alvast.

hopelijk is het geen dik boek die beschrijving

hihihihi nee hoor, valt reuze mee. hihihihi Daan heeft het toestel nu mee, hij is met Jessin wandelen ( heeft altijd moeite met in slaap komen rond deze tijd ), dus ben benieuwd wat hij nu weer allemaal op foto heeft.

die schiet heel de memory kaart vol nu

Whahaha die is maar 16 mb en dus al een aantal keren geleegd in de pc vandaag hihihi. Ik koop komende week wel een grotere.

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 20 Aug 2005 22:31:36

Wat een prachtig ventje is het toch
Smelt smelt
Kan haast niet meer wachten tot ik mijn tweede ventje kan knuffelen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ik wist dat ze al niet zo duur waren, maar wilde eerst de kwaliteit van de camera afwachten.