We hebben dan eindelijk de tickets voor Nederland gekocht! Ik heb er ontzettend veel zin in, en opa & oma in Zwolle ook. We vertrekken 22 September, dus we kunnen helaas niet op de ikkeben-dag komen. Vind ik wel jammer hoor!
Jedidia gaat op schoot tijdens de vlucht van 20 uur. Dat wordt volgens mij een regelrechte ramp, maar goed, het scheelde $800, - Ik heb de stoelen op de laatste rij geboekt, zodat ze in ieder geval wat ruimte heeft, en niet teveel mensen lastig valt. Misschien is zelfs de stoel naast ons wel vrij, want wie gaat er nou op de achterste rij boeken, toch?
Groetjes, Daniella
Joepie, tickets voor NL gekocht
Oh spannend joh en wel jammer dat julle er niet kunnen zijn. Dan maar ingedachte toch. Hoe lang zijn jullie hier?
Groetjes,
Michèle
Wat leuk! Veel plezier alvast.
Groetjes,
M
[img]http://b2.lilypie.com/tSE2p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
wat leuk en pffff is wel te hopen dat er ene stoel vrij is naast je wat een verschil in prijs zeg
Liefs Michelle
We blijven een maandje, dus dat wordt lekker genieten van stampotten.
Ja, ik hoop ook echt voor een vrije stoel naast ons.
Groetjes, Daniella
Hoi,
Wat een lekker vooruitzicht en wat zullen oma en opa genieten van de kleine.
Die vlucht is zowiezo verschrikkelijk en ik hoop dat er ergens een stoel vrij is in het vliegtuig, dan kan 1 van jullie daar gaan zitten en dan kan Jedidia als nog op haar eigen stoeltje slapen.
Je moet het gewoon van te voren vragen aan de stewardes dan gaan ze dat voor je bekijken. Doen wij ook altijd hoor. Ze hadden dan wel een eigenstoel maar als papa ergens anders gaat zitten dan kon Dewi (die toen al wat groter was) op 2 stoelen liggen. Gewoon vragen dus!!!
Bij ons viel het vliegen erg mee met Nanik dus ik hoop bij jullie ook.
Doei
Bianca
Wat leuk dat jullie naar Nederland komen. Pff kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om 20 uur je dochtertje op schoot te hebben. Maar ja met zo’n prijsverschil is de keuze snel gemaakt. Hoop ook voor jullie dat er nog een stoel vrij is.
Groetjes,
Sandra
Wat een mooi vooruitzicht!! Leuk hoor weer naar Nederland en je helemaal vol eten aan drop en boterhammen met hagelslag !
Hopelijk gaat de vlucht goed en kunnen jullie gemakkelijk zitten. De stewardessen zijn erg getraind op kleine kinderen en als je ook wat meeneemt voor haar om te spelen, gaat het vast goed.