Joepie kaitlyn

… drinkt sinds van de week uit een gewone beker
eindelijk accepteerd ze het,ze wilde het nooit en dronk uit een tuit beker ook nog een anti lek dus ze vond het wel best.

maar ja hij begon toch te lekken en alles zat onder,ik spelende wijs voor gedaan met water eerst

en ja hoor ze ging me na doen en ze kreeg de smaak te pakken.en nu drink ze bijna zonder te mossen haar bekkertje leeg.

dus ik ben weer helemaal trots

groetjes bianca

Heeee wat goed, jordy probeerd het wel maar je wilt niet weten hoe ie er dan uit ziet hihi

knap hoor

Liefs Tries

jeetje, dit heb ik dus nog allemaal voor de boeg. Logisch dat je zo trots bent, leuk hoor. Ik zit momenteel te tobben om de fles af te wennen, en Ian juist te leren hoe je uit een tuitbeker moet drinken. Ik ben hier al ruim 2 maanden elke dag mee bezig, maar hij snapt gewoon niet dat je er op moet zuigen… CB doet moeilijk…(mevrouw, het is echt beter als je zoontje uit een bekertje leert drinken, want het flessenspeentje is slecht voor zijn tandjes, (heeft net 2 piepkleine tandjes, nog niet eens helemaal door, sinds een paar weken…) Als zo’n wijkverpleegkundige het dan eens aan Ian zou willen uit;leggen hoe dat moet…want voor alsnog vertikt tie het om uit de beker te drinken…(bijten, en schudden kan hij wel…) Sinds vorige week geef ik hem steeds wat drinken uit een gewone plastic beker. (zonder tuit, geen oren, niks, heel simpel dingetje…echt hema…) maarja, dan moet ik echt engelengeduld hebben, en hem natuurlijk helpen met elke slok, want hij wil er natuurlijk met zijn handen (en volgens mij zelfs nog met handen en voeten,…) in!!! Geeft wat zooi, kan ik jullie vertellen!! hahahahaha!!! Iemand tips??? Hoe krijg ik mijn kind aan een tuitbeker???

kaitlyn dronk heel snel uit een tuit bekker volgens mij al met 5 maanden en ze snapte het meteen.

en nu de overstap naar gewone bekker vertikte ze gewon te lui denk ik maar nu is ze 2 en doet ze het

denk gewoon geduld hebben en dat is moeilijk soms aahhhhhhh

groetjes bianca

Goed zeg van Kaitlyn!

Corrine: ik heb een tip… Niet uit een tuitbeker laten drinken maar gelijk de overstap naar een gewone beker maken. Qua ontwikkeling maakt het nl niks uit of een fles of een tuitbeker, ook voor de tanden maakt het niks uit (mits je erop let dat je niet die fles uren geeft, ik geef Eva altijd dr fles in de stoel, en als ze eruit gaat gelijk fles weg) En een antilekbeker is heel slecht voor de tanden. Een rietje daarintegen is juist heel goed voor de ontwikkeling. Eva is nu 15 maanden en drinkt meestal uit een fles maar steeds meer uit een gewone beker en gaat echt prima!

Groetjes, Els

Ik ben met Lucas ook aan het oefenen, hij vindt het geweldig maar maakt er zo’n zooitje van!!! Maarja, dat hoort erbij, hij heeft alleen niet genoeg geduld en gooit het meteen achterover en verslikt zich dan.

Iemand tips???

Groetjes Miriam

Goed joh… Kan me voorstellen dat je trots bent Michaëla is ook langzaam bezig het te leren uit een gewone beker… En eerlijk gezegd gaat dat ook goed. Zolang ik er maar kleine beetjes indoe… Want idd ook zei is zo dat als ze het zat is,… Met een beetje geluk zet ze hem gewoon op tafel… maar vaker gooit ze hem gewoon op de grond.

Toen ik met haar de overstap wilde maken naar een tuitbeker… kon ik doen wat ik wilde… Niets hielp… Totdat ze een meisje niet veel ouder dan zei uit een tuitbeker zag drinken… Toen wilde ze wel ineens. Want wat andere kinderen doen is natuurlijk veeeeel intresanter… Mischien een tip…

gr. Carolientje
)

Gewijzigd door - Carolien op 04 Jan 2003 07:11:52