jeetje, dit heb ik dus nog allemaal voor de boeg. Logisch dat je zo trots bent, leuk hoor. Ik zit momenteel te tobben om de fles af te wennen, en Ian juist te leren hoe je uit een tuitbeker moet drinken. Ik ben hier al ruim 2 maanden elke dag mee bezig, maar hij snapt gewoon niet dat je er op moet zuigen… CB doet moeilijk…(mevrouw, het is echt beter als je zoontje uit een bekertje leert drinken, want het flessenspeentje is slecht voor zijn tandjes, (heeft net 2 piepkleine tandjes, nog niet eens helemaal door, sinds een paar weken…) Als zo’n wijkverpleegkundige het dan eens aan Ian zou willen uit;leggen hoe dat moet…want voor alsnog vertikt tie het om uit de beker te drinken…(bijten, en schudden kan hij wel…) Sinds vorige week geef ik hem steeds wat drinken uit een gewone plastic beker. (zonder tuit, geen oren, niks, heel simpel dingetje…echt hema…) maarja, dan moet ik echt engelengeduld hebben, en hem natuurlijk helpen met elke slok, want hij wil er natuurlijk met zijn handen (en volgens mij zelfs nog met handen en voeten,…) in!!! Geeft wat zooi, kan ik jullie vertellen!! hahahahaha!!! Iemand tips??? Hoe krijg ik mijn kind aan een tuitbeker???