Toch Mel? Klopt toch he? Joël van Melanie is vandaag 1 jaar geworden, hieperdepiep hoera! Hoera! Een fijne dag!
Groetjes Rainbow
Toch Mel? Klopt toch he? Joël van Melanie is vandaag 1 jaar geworden, hieperdepiep hoera! Hoera! Een fijne dag!
Groetjes Rainbow
Ja, morgen. Toch?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
AH NEE HE? Ik twijfelde al! Zie je, we moeten echt een kalender aanschaffen! Hahaha, nou dan alvast een leuke dag toegwenst MORGEN hihihi. Dan mag hier wel een slotje op?
Groetjes Rainbow
heee dames… morgen is inderdaad Joël jarig… we hebben het gister geviert.
hij is flink verwend… en het was allemaal ook iets te druk voor hem… toen de meeste visite weg was, kwam hij weer tot leven.
lekker savonds in bad gedaan, en hij heeft eindelijk weer eens de nacht door geslapen tot vanmorgen half 8.
We hebben het bewust gister geviert anders komen de meesten pas na 3uur, want hun kids moeten naar school… en daar had ik nou net geen zin in. dus we hebben het gehouden van 1 tot 4… op 1 enkeling na, die de uitnodiging niet goed gelezen had waren de meesten weg rond half 5.
Drukke dag gehad ook, maar hier scheen de hele dag de zon (volgens mij waren wij Overijssel/Almelo bijna de enigen zoals ik gehoort heb) dus de kids konden lekker achterthuis spelen!
Top daggie dus!
Liefs, Melanie
Ho ho Mel, bij ons was het gisteren óók zonnig hoor, jullie waren niet de enige bofkonten! Feliciteer ik Joël morgen nog wel een keer!
Groetjes Rainbow