Joël is gevallen


#1

Ben natuurlijk een hele tijd niet meer geweest, ben erg druk geweest met mijzelf, omdat ik niet lekker in mn vel zat. Etc etc…

Maar het volgende…Maandag ochtend zat Joël op de kleine tafel… Daaronder stond een rietenmandje waar hij het hout van kapot aan t maken was… En leunde waarschijnlijk te ver naar voren, waardoor die viel… met een stokje hout in zn hand, die NET naast zn oog schaafde…Tja bloeden dus…Ik in paniek met kind naar boven gerent waar Chris was… Na het bloed weggehaald te hebben, bleek er een beste glup in te zitten, dus heben we de HAP gebeld, kon vanwege drukte pas om 1uur terecht… Daar aangekomen, is het gelijmt…(de wondranden wouden al niet heel goed meer bij elkaar).

Dinsdag is de huid onder zn oog helemaal blauw en dik geworden,
En vandaag NOG blauwer…
Joël ligt inmiddels met koorst 38.8 op bed en klaagt over zere voetjes/beentjes… ik word er niet wijzer van.

Kan dit met elkaar te maken hebben? of moet ik de HA bellen?
Alhoewel hij er niet is op Woensdag middag…

Vind het zo moeilijk te zeggen bij een kind van 2

Greetz, Melanie



#2

Kan zijn dat de wond aan het ontsteken is of dat de ontsteking zich via het bloed op andere plaatsen in het lichaam genesteld heeft. Heeft je huisarts, ondanks geen spreekuur, geen spoedlijn?
Of kun je de spoedeisende hulp van het ziekenhuis niet bellen voor ruggespraak?

Groetekes, Sje


#3

Ik had het idd op je fb gelezen en de foto gezien. Echt sneu voor hem.

Heeft je huisarts geen vervanger op het moment dat hij er zelf niet is. Want dan zou ik die bellen en anders huisartsenpost. Want blijft toch vreemd dat hij ineens koorts heeft en andere pijntjes.

Sterkte ermee!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#4

Na het slapen vanmiddag en een zetpil, klaagt ie niet meer over andere pijntjes Gelukkig…Ik houd zn temp. nog wel in de gaten… Zal het morgen ook weer even meten… Onze huisarts heeft geen vervanging… smiddags gewoon dicht, dan moet je de HAP bellen.

Greetz, Melanie



#5

Fijn dat het nu beter lijkt te gaan.

Idd goed in de gaten houden en anders voor de zekerheid toch bellen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Oh bah, flink open dus. Dat lijmen is trouwens wel ideaal. Wij hebben er goede ervaringen mee.
Ik vind het gek dat als je huisarts er niet is, dat er dan geen vervanging is. Ze regelen dat hier met het dorp naast ons. Er is altijd 1 van de 2 aanwezig.

Hoe gaat het nu met hem? Akelig plek om een wondje te hebben. Vooral niet aan krabben he? De lijm valt er echt vanzelf van af!

Groetjes Manderijn.


#7

Ik heb zelf ervaring met lijm… heb vroeger ook eens aan een spiegel gezeten die op mijn hoofd terecht kwam. maar bij Joël vind ik t toch nu toe echt nog niet mooi… Hij krabt er ook niet aan hoor… gelukkig maar.
Onder zijn oog is nu echt blauw/paars/rood en geel.
Hij heeft geen koorts meer en klaagt ook niet.

Greetz, Melanie