Joël gevallen is

Dat arme manneke, heeft ook altijd wat… Als hij een keer niet valt, dan stoot ie zich wel weer etc etc…
En gister ik was aan het koken, en met dit mooie weer kunnen ze lekker even achterthuis spelen…en wij hebben een hele hoge op/af stap van de achterdeur naar de tuin… en het gaat altijd NET goed… Behalve gister… Joël viel voorover… met zn gezicht recht op de stenen… Hoofd wat geschaafd, een stukje van het topje van zn neus eraf en onder zn neus helemaal kapot…

Wat een schrik!!! Heb hem meteen opgepakt, koude lap er tegen aan… en lekker op de schommelbank achterthuis gaan zitten… Hij huilde gelukkig wel meteen, en was niet duf of moe… en de schade valt opzich nog best mee… Maar ooooh ooohhh… manneke heeft altijd wat!

Liefs, Melanie

Je hebt er ook altijd van die ongeluks gevallen bij! Ik moet zeggen dat (bij ons) de 2e ook meer ongelukjes heeft dan de 1e!

Groetjes mama Ja

Jeetje! Maarre: een stukje van het topje van z’n neus eraf? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nora is er ook zoeentje!! Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd aardig meevalt, maar Nora wil vooral haar zus nadoen en kunnen wat zij ook kan. En dan ook NU, niet morgen of over een jaar, nee, NU! Dat betekend veel vallen! Gelukkig valt het tot nu toe allemaal wel mee, maar het is altijd wel huilen en schrikken!

Alles wat groot is, begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn!

Ik dacht ook meteen “stukje van zijn neus weg?”

Hoe bedoel je? een stukje kraakbeen of wa?

Gr, Danielle

Nee gewoon een stukje huid is van zn neusje afgeschaafd… nu allemaal korstjes, en omdat ie ook best verkouden is, (dus continu een loopneus) mag ik het niet allemaal weg halen… doet zeer natuurlijk… en telkens als ie zich weer stoot tegen zn neus… begint ie te gillen van pijn… zielig is het!!!

Liefs, Melanie

Beterschap en hopelijk gaat zijn loopneus snel over en heelt zijn neus weer snel

Och manneke toch…
Dikke pech, logisch dat je schrok!!!

Gelukkig maar dat de schade nog mee valt, en hopelijk is ie snel van de pijn af.

Groetjes Carolien.

Het gaat vandaag al beter, De korstjes zijn duidelijk zichtbaar, maar begint al los te gaan… vanavond even met sudocreme erop smeren!
Zn loopneus is er helaas NOG STEEDS!! Pffff

Liefs, Melanie